اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک:

تحریم دشمنان ملت را به سمت مصرف بهینه سوق می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: دشمنان با تحریم‌ها و فشارها، ملت ایران را به سمت مصرف بهینه سوق می‌دهند.

تحریم دشمنان ملت را به سمت مصرف بهینه سوق می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رضا اسفندیاری در نشست با فرماندهان پایگاه های بسیج کارگری که ظهر امروز برگزار شد اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم ها و فشارهای اقتصادی می خواهند نارضایتی عمومی ایجاد کنند تا با استفاده از عوامل داخلی در انتخابات سال آینده فتنه و آشوب برپا کنند و در انتخابات به نتیجه اهداف شوم خود دست یابند.

وی با اشاره به اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری تحریم اقتصادی آخرین تیری است که از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی شلیک شده است افزود: اینکه امروز دشمنان موضوع مذاکره را مطرح می کنند لطف در حق ایران نیست بلکه می خواهند ادعا کنند که از لحاظ روانی ایران را به جایی رسانده ایم که پای میز مذاکره بنشیند ولی نمی توانند و در آینده نیز نخواهند نتوانست کاری از پیش ببرند.

این مسئول ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان جنگ را  آغاز کردند تا انقلاب را ساقط و یا از اهداف خود منحرف کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک تصریح کرد: به نظر تحلیل‌گران سیاسی و اقتصادی کشور، وضعیت اقتصادی فعلی بیشتر جنبه داخلی دارد بنابراین می طلبد که بسیجیان هر قشری در حیطه کاری خود روشن‌گری و بصیرت افزایی را در دستور کار قرار دهند و در مقابل اقدامات دشمنان گام‌های موثری بردارند.

وی روشنگری و بصیرت افزایی قشر کارگر را بهترین راه مقابله با اقدامات دشمنان نظام ذکر کرد و گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج قشر کارگری باید با برنامه‌ریزی در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیجی و روشن‌گری این قشر عظیم جامعه در زمینه اهداف و توطئه های دشمنان گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

این مسئول اضافه کرد: تاریخ اسلام، شیعه و انقلاب اسلامی ثابت کرده که هر زمانی که در رفع مشکلات از مردم کمک گرفته شده با کمترین هزینه نتیجه مطلوب را در بر داشته است ولی هر زمانی که مسئولین از مردم فاصله گرفته‌اند به چالش‌های بزرگی دچار شده ایم که به عنوان نمونه می توانیم به فتنه سال 88 اشاره کنیم که با کمک خود مردم، چالش مرتفع شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک بیان کرد: با توجه به این فرمایش مقام معظم رهبری که جنگ امروز جنگ اراده ها و همت‌هاست کارگران باید با توجه به حساسیت، همت، تلاش، اراده و پشتکار خود به تاکیدات مقام عظمای ولایت در زمینه اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم‌ها تحقق ببخشند.

عاشورا نگین انگشتری بسیج است

سرهنگ اسفندیاری با اشاره به تقارن هفته بسیج امسال با دهه اول محرم، فرهنگ عاشورا را نگین انگشتری بسیج عنوان کرد و گفت: متفاوت بودن هفته بسیج امسال به دلیل پویایی شیعه، محرم و بسیج است که هر سه با هم قرین شده‌اند.

وی افزود: هر جامعه‌ای برای ادامه حیات خود به پویایی و حرکت نیاز دارد چرا که جامعه بی‌تحرک به نابودی می رسد و این در حالی است که ملت ایران به دلیل وجود اسلام، شیعه بودن و فرهنگ عاشورا پویاست و بسیج نیز توانسته در تحقق این پویایی نقش مهی ایفا کند.

در این نشست با اهدای لوح و هدایایی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج کارگری شهرستان آبیک تجلیل شد.

انتهای پیام/77006/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول