اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

ارتش با ‌کوچک‌ترین تجاوز‌ از زمین و آسمان‌ ‌به روی دشمن آتش ‌می‌ریزد‌

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: ‌ارتش با ‌کوچک‌ترین تجاوز‌ از زمین و آسمان‌ ‌به روی دشمن آتش سرازیر می‌کند‌.

ارتش با ‌کوچک‌ترین تجاوز‌ از زمین و آسمان‌ ‌به روی دشمن آتش ‌می‌ریزد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر سرتیپ ناصر آراسته عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان تیپ 40 ارتش اردبیل اظهار داشت: ارتش ما امروز به ارتشی قدرتمند و با صلابت در کنار سایر نیروهای مسلح آراسته شده به طوری که این اقتدار و عظمت دشمنان ما را به تحرک جدی در برخی حوزه‌ها کشانده است.

وی با یادآوری اینکه نیروهای مسلح ما به ویژه ارتش با قدرت مهارنشدنی خود آمادگی دارد در صورت کوچک‌ترین تجاوزی به این کشور از زمین و آسمان و جبهه‌های مختلف آتش‌بار حقیقی را به روی دشمن سرازیر کند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خبیث اگر دست از پا خطا کند در کمتر از دو ساعت حیات ننگین او را به ابدیت می‌سپاریم.

آراسته با هشدار به برخی از کشورهای همسایه همراه با رژیم صهیونیستی و ادامه برخی یاوه‌گویی‌ها از سوی آنها خاطرنشان کرد: ارتش امروز نیرویی مؤمن، معتقد و آرمانی این کشور است و قطعاً در مقابله با دشمنان از ظرفیت و توان خود استفاده می‌کند و اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین خط و مرز این کشور دچار نگاه نامحرمان‌ شود.

این مسئول بیان کرد: هر چند دشمنان ما احساس می‌کنند با ایجاد خلأها و رخنه‌های اقتصادی و فشارهای مقطعی می‌توانند برای این ملت نگرانی ایجاد کنند اما آنها در خواب غفلت به سر می‌برند و نمی‌دانند که فرهنگ عاشورایی این ملت برای مقابله با تمام تهدیدات کافی و بسنده به نظر می‌رسد.

وی اضافه کرد: تمام نیروهای مسلح ما امروز در اوج بصیرت و اقتدار قرار دارند و در بحث پدافند عامل و غیرعامل و جنگ سایبری و مقابله با تحرکات بی‌فرجام دشمنان در منطقه حرف اول را می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش ‌ ادامه داد: هیچ ارتشی به مانند ارزش ایران توان و جرأت مقابله با تهدیدات دشمن را ندارد و با گذشت 33 سال از عمر انقلاب اسلامی تهدیدات دشمنان به مترسکی بی‌ثمر تبدیل شده که جز دل‌مشغولی استکبار برای آنها هیچ ثمری را به همراه ندارد.

آراسته وحدت نیروهای مسلح و حرکت‌های ارزشی آنها را در دفاع از کیان اسلامی خاطر نشان کرد و یادآور شد: در تمام زمینه‌ها بیانات مقام معظم رهبری برای همه ما فصل‌الخطاب است و در این زمینه ما اجازه نمی‌دهیم جایگاه و منزلت انقلاب اسلامی با برخی تفرقه‌افکنی‌ها دچار خدشه و خلل شود.

وی همچنین به آمادگی نیروهای مسلح به ویژه ارتش توانمند در جبهه‌ها و مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: تیپ 40 ارتش یکی از تیپ‌های توانمند این کشور است که در مأموریت‌های مختلف توانسته است توانش را به شایستگی به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/62006‌/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول