اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت سپاه جوانرود:

هدف از فشار اقتصادی دشمن جدا کردن مردم از نظام است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت سپاه جوانرود گفت: قدرت‌های مستکبر همه توان خود را برای وادار کردن ایران به عقب‌نشینی به کار بسته است.

هدف از فشار اقتصادی دشمن جدا کردن مردم از نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الا‌سلام مسلم کماسی در همایش نهضت روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی که در حاشیه مراسم گشایش نمایشگاه دستاوردهای بسیج شهرستان جوانرود برگزار شد، اظهار کرد: قدرت‌های مستکبر همه توان خود را برای وادار کردن ایران به عقب‌نشینی به کار بسته است.

کماسی ادامه داد: هدف از این فشار اقتصادی دشمن جدا کردن مردم از نظام اسلامی است که با تدبیرات حکیمانه رهبری، مردم بسیجی و همیشه در صحنه استکبار جهانی و ایادیش این آرزوی خود را همانند توطئه‌های دیگرشان به گور خواهند برد‌.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت سپاه جوانرود هدف از اقتصاد مقاومتی را احیا اقتصاد ملی عنوان کرد و گفت: سال‌، سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است یعنی کاهش وابستگی و تکیه بر تولیدات داخلی که در این راستا اقتصاد ملی شکوفا می‌شود.

گفتنی است؛ در نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان در زمینه‌های مختلف مهندسی‌، فرهنگی‌، دینی و عقیدتی‌، علمی‌، صنایع‌دستی حفظ و آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، عفاف و حجاب به نمایش گذاشته شده است‌.

این نمایشگاه تا پایان هفته بسیج در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان جوانرود برای بازدید عموم دایر است‌.

در حاشیه این مراسم نیز همایش نهضت روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی با حضور حلقه‌های شجره طیبه صالحین در جوانرود برگزار شد‌.

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول