اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم:

دوره بدن‌سازی فوتبال پایه در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم از برگزاری دوره بدن‌سازی فوتبال پایه با حضور مربیان قمی خبر داد.

دوره بدن‌سازی فوتبال پایه در قم برگزار می‌شود

حسین گنجیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در دو هفته اخیر درگیر برگزاری دوره استعدادیابی مربیگری فوتبال در قم بودیم و با پایان این دوره که با استقبال بسیار قابل توجه مربیان همراه بود، دوره بعدی که جزو مهمترین برنامه‌های آموزشی این هیئت به شمار می‌رود، دوره بدن‌سازی فوتبال پایه است که کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: هدف کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم این است که در هر بخش به صورت علمی بر دانش و آگاهی مربیان فوتبال استان افزوده و ان‌شاءالله از این طریق در مسیر رشد و پیشرفت بیش از پیش فوتبال قم گام برداریم.

دبیر کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم افزود: آکادمی ملی فوتبال کشورمان در نظر دارد دوره بدن‌سازی فوتبال پایه را از دوم تا هشتم دی ماه در محل آکادمی فدراسیون فوتبال برگزار کند و از قم نیز مربیان دارای شرایط لازم حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای همین منظور افراد متقاضی با توجه به شرایط در نظر گرفته شده، باید به کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم مراجعه کرده و برای حضور در دوره بدن‌سازی فوتبال پایه که در تهران برگزار می‌شود ثبت‌نام کنند.

گنجیان در ادامه به شرایط در نظر گرفته شده برای مربیانی که مایل به شرکت در این دوره آموزشی هستند اشاره کرد و بیان داشت: داشتن حداقل گواهینامه مربیگری درجه C کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از شرایط لازم است و دارندگان مدرک کارشناسی تربیت بدنی و بالاتر در اولویت هستند.

وی یادآور شد: آمادگی جسمانی لازم برای کارهای عملی دوره نیز ضروری است زیرا قبل از شروع دوره از معرفی‌شدگان تست آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد، به همین خاطر در صورت عدم کسب امتیاز لازم پذیرش صورت نخواهد گرفت.

دبیر کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم آشنایی با زبان انگلیسی و کامپیوتر را نیز از دیگر شرایط مهم مربیان مایل به ثبت‌نام و شرکت در این دوره عنوان کرد و بیان داشت: لازم است افراد مورد نظر از داشتن سلامت جسمانی، روانی، عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن پرونده سوء انضباطی در کمیته انضباطی هیئت فوتبال نیز برخوردار باشند.

انتهای پیام/78002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول