اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 آذر‌ماه جاری محقق می‌شود

افتتاح هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در این استان در 11 آذر‌ماه جاری خبر داد.

افتتاح هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، محمد مطهری‌فر اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی امسال در فضای یک‌هزار و 320 متری نمایشگاه بین‌المللی این استان برپا می‌شود.

وی از عرضه کتب دفاع مقدس با عنوان ادبیات پایداری، جنگ نرم، شبیخون فرهنگی، مهدویت و عفاف و حجاب به عنوان کتب حضرت زهرا(س) در این نمایشگاه و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور اساتید مشهور و مجرب خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: در تهران از ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه توسط موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی، مجری برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها ثبت‌نام می‌شود و ناشر شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب استان باید کتاب‌های خود را با تخفیف 20 درصد در اختیار خریداران قرار دهد و 20 درصد دیگر نیز از طریق خرید کارت کتاب به هم‌استانی‌ها عرضه می‌شود.

مطهری‌فر تصریح کرد: امسال بانک صادرات با استقرار 120 دستگاه کارت‌خوان و دو عدد خودپرداز در محل نمایشگاه اقدام به توزیع کارت الکترونیکی کتاب به مراجعه‌کنندگان می‌کند و علاقمندان به خرید کتاب باید با ارائه کارت ملی خود در غرفه ویژه بانک صادرات نسبت به تهیه کارت خرید کتاب اقدام کنند.

وی، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه را صبح شنبه 11 آذر‌ماه ساعت 9 صبح در محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول