اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل زندان‌های قزوین:

عمومی کردن ورزش در زندان‌ها ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل زندان‌های استان قزوین، عمومی کردن ورزش در زندان‌ها را ضروری دانست و خواستار حضور فعال مددجویان در برنامه‌های ورزشی شد.

عمومی کردن ورزش در زندان‌ها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای قزوین، محمد پیرویسی در بازدید از اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی آراسنج اظهار کرد: برنامه‌های ورزشی علاوه بر حفظ سلامت و تندرستی مددجویان، با ناهنجاری‌های اجتماعی آنها مقابله می‌کند.

وی به مددجویان ورزشکار برگزیده اردوگاه عنوان کرد: در مدت حضور خود در زندان قدر فرصت‌ها را دانسته و از امکانات موجود فرهنگی، ورزشی و آموزشی بهره لازم را ببرند.

معاون اداره کل زندان‌های قزوین گفت: ورزش در زندان‌ها از جمله محور‌هایی است که همواره مورد تأکید برنامه‌های سازمانی قرار داشته است.

این مسئول افزود: با توجه به اهمیت ورزش در زندان باید زمینه‌ای فراهم کرد که همه مددجویان در این عرصه حضور فعال داشته باشند.

پیرویسی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده و مدون روز به روز شاهد گسترش ورزش و شکوفایی استعدادهای ورزشی مددجویان هستیم.

معاون اداره کل زندان‌های قزوین به حمایت مددجویان ورزشکار تأکید کرد و بیان داشت: اهمیت و تشویق زمینه تربیت و تعالی روح ورزشکاران را به همراه دارد و با این اقدام به موقع سایرین نیز به انجام فعالیت‌های ورزشی تشویق خواهند شد.

وی به آسیب‌های جنبی زندان اشاره کرد و اذعان داشت: سلب آزادی شرایط روحی و روانی سنگینی را بر مددجویان متحمل ساخته و آنها بیش از سایر افراد در جامعه نیازمند حضور در رقابت‌های ورزشی به ویژه ورزش‌های جمعی و گروهی هستند.

در پایان این دیدار به ورزشکاران برگزیده اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی آراسنج جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول