اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

کمیته امداد استان مرکزی از 1600 نفر از خانواده‌های زندانی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان مرکزی گفت: کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان مرکزی در شش ماهه اول سال جاری حمایت از یک‌هزار و 659 نفر از خانواده‌های زندانیان را عهده‌دار بوده است.

کمیته امداد استان مرکزی از 1600 نفر از خانواده‌های زندانی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی محسن ولیئی اظهار داشت: در نیمه نخست سال بالغ بر یک میلیارد و 89 میلیون ریال توسط این نهاد برای این خانواده‌ها هزینه شده است.

وی با اشاره به اقدامات این نهاد در کمک به خانواده‌های زندانیان تصریح کرد: در سال گذشته یک هزار و 715 نفر از خانواده‌های زندانیان از خدمات این نهاد به ارزش پنج میلیارد و 334 میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به لزوم حمایت از این خانواده‌ها بیان داشت: این خانواده‌ها به دلیل نبودن سرپرست در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار داشته و کمک به آنها توسط دستگاه‌های حمایتی از بروز مشکلات بیشتر در این خانواده‌ها جلوگیری می‌کند.

ولیئی یکی از اقدامات این نهاد را کمک به آزادی زندانیان با جرائم غیر عمد دانست و اذعان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با عنایت به حفظ بنیان خانواده و با همکاری ستاد دیه و کمک مردم نیک‌اندیش استان اقدامات ارزشمندی در پرداخت دیه و جرائم این زندانیان انجام داده و بسیاری از این زندانیان از این طریق به آغوش گرم خانواده برگردانده شده‌اند. 

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول