اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

حفاری‌های فاضلاب در شوشتر مردم را به ستوه آورد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: حفاری‌های فاضلاب در سطح شهر شوشتر مردم را به ستوه آورده و عدم نظارت بر اجرای صحیح پروژه‌ها باعث نگرانی آنها شده است.

حفاری‌های فاضلاب در شوشتر مردم را به ستوه آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان شامگاه سه‌شنبه در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس اداره آب و فاضلاب اظهار داشت: حفاری‌های خارج از عرف و بدون نظارت دقیق باعث شده است تا مردم از فعالیت‌ها در این حوزه ناراضی شوند.

وی افزود: نظارت دقیقی بر پیمانکاران نمی‌شود و مردم به دلیل طولانی شدن زمان حفاری‌ها و آسفالت معابر ناراضی هستند.

سلطانیان با اشاره به اینکه مردم از شورای شهر و شهرداری انتظار دارند، خاطر نشان کرد: مردم انتظار دارند آسفالت معابر را شهرداری انجام دهد و برای رفع این مشکلات بدون توجه به اینکه پروژه مربوط به شرکت آب و فاضلاب است به شورای شهر و شهرداری مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ترانشه‌های زیادی در سطح شهر شوشتر باز مانده است، افزود: حفاری‌های زیادی ترمیم نشده و آسفالت‌ چنین مناطقی نشست کرده است.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر نشان کرد: اداره آب و فاضلاب باید عرف و قانون را در حفاری‌های خود رعایت کند و همان اندازه‌ای که در کمیسیون حفاری شوشتر مجوز می‌گیرد حفاری کند و از باز کردن ترانشه‌های بزرگ‌تر از تعهدات در معابر شهری خودداری کند.

سلطانیان تاکید کرد: شورای اسلامی شهر آمادگی دارد تا مشکلات احتمالی اداره آب و فاضلاب را در مناطق مختلف شهری بررسی کرده و برای رفع آن‌ها دوشادوش این اداره همکاری کند.

انتهای پیام/72006/ق/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول