اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شد

مراجعه 290 هزار بیمار به بیمارستان 17 شهریور برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از مراجعه 290 هزار بیمار به بیمارستان 17 شهریور برازجان در سال جاری خبر داد.

مراجعه 290 هزار بیمار به بیمارستان 17 شهریور برازجان

غلامرضا کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: در جوامع پیشرفته و مدرن به مسئله بهداشت و درمان توجه ویژه‌ای می‌شود و امکانات و تجهیزات بهداشتی در جوامع امروزی اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: تامین امنیت و سلامت شهروندان به مهم‌ترین اولویت شبکه بهداشت همواره مورد تاکید مجموعه شبکه و دانشگاه علوم پزشکی بوده و امیدوار هستیم در این عرصه به موفقیت لازم برسیم و توقعات شهروندان را برآورده کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 11 مرکز بهداشتی درمانی شهری و 11 مرکز بهداشتی درمانی روستایی و بیش از 75 خانه بهداشت در دشتستان فعال است و خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم شهرها و روستاهای مختلف ارائه می‌کنند.

کهن تصریح کرد: اجرای طرح مهم و ارزشمند پزشک خانواده در برازجان از ماموریت‌های اساسی شبکه بهداشت در سال جاری است که تاکنون در این مسیر به اهداف و برنامه‌های مورد نظر دسترسی پیدا کرده‌ایم.

وی یادآور شد: بهبود وضعیت بهداشتی ساکنان روستاها و همچنین کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی عشایر شهرستان نیز از دغدغه‌های جدی این مدیریت در سال جاری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به اهمیت بیمارستان 17 شهریور برازجان از مراجعه 290 هزار نفر به این بیمارستان خبر داد و گفت: این تعداد بیمار از ابتدای سال جاری تاکنون به بیمارستان برازجان مراجعه کرده‌اند.

کهن یادآور شد: این تعداد بیمار در بخش‌های مختلف ویزیت، بستری، جراحی و زایمان و سزارین و آزمایشگاهی و رادیولوژی و سیتی اسکن مورد معالجه و ویزیت و درمان قرار گرفتند.

وی از بستری شدن 18 هزار نفر در بیمارستان 17 شهریور برازجان خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 18 هزار نفر در این بیمارستان بستری شده‌اند و بیش از 4 هزار و 450 نفر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند.

کهن بیان کرد: از تمام توان موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان بهره می‌بریم و برای جلب رضایت این عزیزان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول