اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

شهید شهریاری اعتبار علم و دانشگاه است

خبرگزاری فارس:‌ امام جمعه موقت زنجان گفت: شهید شهریاری اعتبار علم و دانشگاه محسوب می‌شود.

شهید شهریاری اعتبار علم و دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام منصور فرجی ظهر امروز در دومین یادواره شهید شهریاری اظهار کرد:‌ شهید شهریاری شهید علم، اندیشه و عرفان است که باید قدر این شهید گرانقدر را دانست.

وی با بیان اینکه شهید شهریاری پرچمدار اندیشه، علم و عرفان است، افزود: باید این فیلسوف علمی کشور به همه افراد جامعه شناسانده شود.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه شهید شهریاری همه سدهای ظاهری را شکست، افزود: شهریاری به عنوان دانشمند هسته‌ای کشور همواره در معرض تهدید دشمنان بود.

وی ادامه داد: شهید شهریاری با شهادت خود نشان داد که علم می‌تواند به دور از هرگونه غرب‌گرایی در اختیار بشر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام فرجی با اشاره اینکه شهید شهریاری در عرصه علم و اخلاق سرآمد بود، خاطرنشان کرد: شهادت افرادی همچون شهریاری به دانشگاه و علم اعتبار ویژه‌ای می‌بخشد.

وی با بیان اینکه فقدان شهید شهریاری‌ها قرن‌ها به طول می‌انجامد تا پر شود، افزود:‌ باید قدردان چنین شهدای گرانقدری در جامعه باشیم.

امام جمعه موقت زنجان تمام تاریخ شیعه را مزین به خون شهید دانست و افزود:‌ درخت اسلام با شهادت افراد مختلف تنومند شده است.

وی با بیان اینکه شهید شهریاری با مجاهدت در راه علم جان خود را تقدیم انقلاب کرد، افزود: انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

حجت‌الاسلام فرجی با اشاره به اینکه شهید شهریاری برخلاف همه معیارهای دانشگاهی تربیت شده مکتب اسلام بود، افزود: شهید شهریاری با علم و اندیشه و منطق توانست الگوی همه جهان شود.

وی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: افرادی همچون شهید شهریاری باید به جامعه بیشتر شناسانده شوند.

امام جمعه موقت زنجان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود:‌ برگزاری یادواره‌های شهدا به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ضروری است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول