اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نوسود:

مربیان پرورشی سربازان تعلیم و تربیت هستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نوسود گفت: مربیان و مشاوران مدارس سربازان واقعی و دلسوز تعلیم و تربیت در حیطه امر به معروف و نهی از منکر هستند.

مربیان پرورشی سربازان تعلیم و تربیت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جزا شهبازی در جلسه مربیان پرورشی و مشاوران آموزش و پرورش نوسود اظهار داشت:  نقش و جایگاه مربیان پرورشی و مشاوران در آموزش و پرورش در راستای نیل به اهداف تربیتی بسیار مهم است.

شهبازی با اشاره به اهمیت تذکر لسانی طرح یادآوران ادامه داد‌: مربیان و مشاوران مدارس سربازان واقعی و دلسوز تعلیم و تربیت در حیطه امر به معروف و نهی از منکر هستند.

مدیر آموزش و پرورش نوسود افزود: اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در محیط‌های آموزشی‌ در میان دانش‌آموزان وظیفه مربیان پرورشی است که با مشاوره و صحبت کردن می‌توانند فرایض دینی را برای دانش‌آموزان به‌ خوبی توضیح دهند.

 معاونت پرورشی اداره پیرامون پدافند غیرعامل نیز با اشاره به اهیت طرح یادآوران گفت: طرح یادآوران با هدف تحکیم امر به معروف و نهی از منکر در میان دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

 لطف‌الله سجادی در رابطه با جنگ نرم، حربه‌ها و تاکتیک‌های جدید دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیه‌ها و راهکارهایی را خطاب به مربیان و مشاوران ارائه داد و ادامه داد: دشمنان فرزندان ایران اسلامی را هدف برنامه‌های شوم خود قرار داده‌اند که آگاه کردن دانش‌آموزان از توطئه‌های استکبار جهانی باید در خانواده و مدرسه برنامه‌ریزی شود.

ناجی دارستانی کارشناس امور فرهنگی و هنری و مشاوره با اشاره به هجمه‌های عظیم علیه اسلام، انقلاب و تلاش دشمنان در ترویج فرق ضاله، خرافی و انحرافی در میان دانش‌آموزان؛ بخشنامه‌های مربوط به مشاوره از جمله ثبت الکترونیکی پرونده‌ها‌، سیستم ارجاع به هسته مشاوره و سایر امور را با مشاوران به بحث و تبادل‌نظر پرداخت‌.

در پایان مربیان و مشاوران دیدگاه‌ها و مشکلات فراروی خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/2700/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول