اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خبر داد

بهره‌مندی 88 درصدی جمعیت چهارمحال و بختیاری از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: 88 درصد جمعیت شهری و روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی 88 درصدی جمعیت چهارمحال و بختیاری از گاز طبیعی

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به سردسیر بودن این استان و ضرورت استفاده از گاز طبیعی، توسعه مناطق بهره‌مند از این نعمت در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار دارد.

این مسئول افزود: هر چند روستاهای دورافتاده و سردسیر در اولویت گازرسانی قرار دارند، اما ضرورت دارد تا به‌گونه‌ای برنامه‌های این شرکت را به پیش برد که تا چند سال آینده تمام روستاهای این استان از این نعمت بهره‌مند شوند.

هیبتیان از بهره‌مندی 88 درصد از جمعیت شهری و روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: به 100 درصد مناطق شهری استان گازرسانی شده این در حالی است که کل جمعیت روستایی تحت پوشش این شرکت 75 درصد است.

وی ادامه داد: برهمین اساس 96 درصد جمعیت روستایی شهرستان شهرکرد، 68 درصد شهرستان لردگان، 100 درصد شهرستان بروجن، 93 درصد شهرستان فارسان، 35 درصد شهرستان اردل، 73 درصد شهرستان کیار و 32 درصد شهرستان کوهرنگ تحت پوشش گاز طبیعی هستند.

این مسئول با اشاره به تعداد کل روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی، تصریح کرد: در همین راستا تاکنون به 344 روستا گازرسانی شده و امید می‎رود در سال جاری و در دهه فجر به 12 روستای دیگر استان گازرسانی شود.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری بر ضرورت استفاده بهینه از نعمت گاز تاکید کرد و اذعان داشت: در این زمینه به آموزش و فرهنگ‌سازی مناسب نیاز داریم تا با درک شرایط و موقعیت، بسیاری از خطرات و آسیب‌ها را در این زمینه به حداقل رسانده و بستر بهره‌برداری بهینه را فراهم‌ کرد.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول