اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

جامعه قرآنی از ترکش‎های گناه مصون می‎ماند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: خوشبختانه سالانه شاهد رشد صعودی متسابقان قرآنی هستیم که این اشتیاق دلگرم‎کننده است اما راضی‎کننده نیست و باید در این راستا تلاش‎های بیشتری صورت بگیرد.

جامعه قرآنی از ترکش‎های گناه مصون می‎ماند

به گزارش خبرگزای فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدمحمدجواد رئوف سیدنژاد در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی و استانی قرآن کریم که امشب در شبستان امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد اظهار داشت: جوانان باید هویت اصلی خود را در قرآن بیابند.

وی تصریح کرد: هر انسان در این دنیا محبوبی دارد و به شیئی عشق می‎ورزد، انسان‎های کج‌خلق به دنبال محبوب باطل می‌روند که سرانجام‎شان گمراهی است اما انسان‎هایی که به دنبال تفکر درست هستند در جستجوی محبوب خوبند که انسان عاقل یقیناً مسیر قرآن را انتخاب خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در این دنیا سه چیز را محبوب خود می‎داند ابراز داشت: انفاق فی‎سبیل‎الله، نگاه به چهره پیغمبر (ص) و خواندن قرآن در نگاه کوثر خلقت محبوب است لذا زنان و مردانی که این بزرگوار را الگوی خود می‎دانند باید در این راه گام بردارند.

جامعه قرآنی از ترکش‎های گناه مصون می‎ماند

رئوف‎سیدنژاد با تاکید بر اینکه جامعه قرآنی از ترکش‎های گناه مصون می‎ماند متذکر شد: دشمنان از هر دسیسه و ترفندی برای اینکه جوانان را نسبت به دین و ارزش‎های دینی کم‎توجه شوند استفاده کرده لذا خانواده‎ها موثرترین نقش را در هدایت فرزندان خود دارند و نباید از این مهم غفلت شود.

10 هزار و 608 نفر در مسابقه قرآنی شرکت کردند

وی یادآور شد: مسابقات قرآنی که سال گذشته از سوی اوقاف و امور خیریه گلستان برگزار شد به حدود یک‎هزار نفر می‎رسید اما خوشبختانه این آمار به همت مردم استان و شرکت 10 هزار و 608 نفر به رشد 10 برابری رسیده است و باید تلاش کنیم تا این آمار در سال‎های آینده روند شتاب‌بخش بیشتری به خود بگیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، تربیت حافظان قرآن را از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: همه باید همت کنند تا در هر خانواده حداقل یک حافظ قرآنی داشته باشیم و ذائقه کودکان را به آیات قرآن شیرین کنیم چراکه توجه به این اصل، سعادت دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول