اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج پس از برد قاطع مقابل مس کرمان:

مسئولان استانی شهرداری یاسوج را باور کنند/ نگین تاجی به‌ تنهایی بار تیم را به دوش می‌کشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج پس از برد قاطع مقابل مس کرمان در جام حذفی فوتبال کشور گفت: مسئولان استانی کمی هم به فکر تیم شهرداری باشند چراکه نگین‌تاجی مدیرعامل تیم به تنهایی بار تیم را به دوش کشیده است.

مسئولان استانی شهرداری یاسوج را باور کنند/ نگین تاجی به‌ تنهایی بار تیم را به دوش می‌کشد

جمشید غدیری امروز و پس از پیروزی قاطع تیمش در برابر مس کرمان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور با نتیجه پر گل چهار بر یک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این شهر اظهار داشت: تیم ما قدم به قدم در راه موفقیت در فوتبال کشور گام برمی‌دارد و هواداران باید در نیم فصل دوم جام آزادگان چهره حقیقی تیم ما را ببینند.

وی با بیان این‌که اگر بردیم دلیل موفقیت تیم جمشید غدیری نبود، ادامه داد: در برابر تیمی پیروز شدیم که پنج دیدار اخیر خود در لیگ برتر فوتبال کشور را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و این کار کوچکی نیست.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: تیم مس کرمان تیم بزرگی است و با شکست این تیم نشان دادیم که اگر مسئولان استانی کمی ما را یاری کنند و شهرداری را دریابند موفقیت‌هایی بزرگ‌تر و بیشتر از این را کسب خواهیم کرد.

غدیری با ابراز رضایت از همه بازیکنان خود در این بازی گفت: قبل از این‌که اسم بازیکن را به میان آورید از تماشاگر و هوادار بگویید چر که این پیرو‌زی را قبل از هر چیز مدیون آن‌ها هستیم.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور با بیان این‌که از مسئولان استانی تقاضا داریم برای کمک به شهرداری یاسوج به میدان بیایند، افزود: اکنون همه بار این تیم بر دوش نگین‌تاجی مدیرعامل تیم و شهردار یاسوج است که می‌بینیم برای این‌که پول پاداش دادن به بچه‌ها را ندارد با حجب و حیایی که دارد از پشت صحنه تیم را مدیریت می‌کند.

وی مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری را مدیری کاردان و عاشق ورزش دانست و گفت: اگر مدیریت نگین‌تاجی نبود نمی‌توانستیم تیم را در جام آزادگان حفظ کنیم.

غدیری با تأکید بر این‌که از روز اول قول دادم تلاش خود را برای لیگ برتر داشته باشم، افزود: بسیاری از شب‌ها شده که برای موفقیت این تیم نخوابیده‌ام.

وی با بیان این‌که نمی‌توانیم بازیکن در نیم فصل بگیریم، ادامه داد: بی‌بضاعت‌ترین تیم در لیگ دسته اول کشور هستیم که مدیران باید شهردار را کمک کنند.

انتهای‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول