اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه انتخابات هیئت فوتبال بوشهر

آغاز ماراتن انتخابات هیئت فوتبال بوشهر با نامزدی 5 کاندیدا

خبرگزاری فارس: با پایان یافتن مهلت قانونی برای شرکت در انتخابات هیئت فوتبال بوشهر پنج نفر برای رسیدن به ریاست هیئت فوتبال بوشهر کاندید شدند.

آغاز ماراتن انتخابات هیئت فوتبال بوشهر با نامزدی 5 کاندیدا

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در این بین افراد نام‌های آشنایی به چشم می‌خورد از جمله محمد دوانی رئیس فعلی، خدابخش پولادی‌نژاد معاون اداره کل بازرسی و ورزش و جوانان، مدیرکل سابق امور مالی استانداری و مدیر اجرایی سابق شاهین بوشهر، محمد نجفی دروازه‌بان سال‌های دور شاهین و مدیرعامل سابق این باشگاه.

رضا صفارزاده کارمند شهرداری و فولاد همراهیان‌پور دبیر کمیته انضباطی هیئت فوتبال بوشهر نیز از دیگر کاندیداهای این رقابت و ماراتن هستند.

دبیر هیئت فوتبال استان بوشهر صبح امروز در این ارتباط گفت: براساس قانون از شنبه 25 آذرماه به مدت 10 روز در کمیته‌ای با حضور دبیر هیئت، کارشناس حقوقی معرفی شده از سوی هیئت و تایید اداره کل ورزش و جوانان و نماینده آن اداره کل، براساس استعلام از نهادهای مرتبط، صلاحیت نامزدها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مجید اصلانی افزود: سپس این کمیته در اطلاعیه‌ای اسامی را اعلام می‌کند، ضمن اینکه براساس آئین‌نامه، نامزد معترض به رد صلاحیتش، باید از طریق فدراسیون فوتبال اعتراض خود را پیگیری کند.

اصلانی درباره اینکه زمان برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال بوشهر چه زمانی است، گفت: براساس هماهنگی انجام شده با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس مجمع انتخاباتی هیئت‌های استانی، قرار است بین 25 تا 30 بهمن، یک روز برای این کار تعیین شود.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول