اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر طرح شباب وزارت صنعت، معدن و تجارت

سمینار آموزشی طرح ملی شباب در خراسان‌جنوبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: سمینار آموزشی طرح ملی شباب (طرح شبکه بزرگ ارتباطی بخش صنعت، معدن و تجارت) به منظور ارائه خدمات و اطلاعات بیشتر در سطح ذی‌نفعان این طرح در خراسان‌جنوبی برگزار شد.

سمینار آموزشی طرح ملی شباب در خراسان‌جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای گسترش تجارت و دولت الکترونیک طرح شبکه بزرگ ارتباطی بخش صنعت، معدن و تجارت با عنوان "شباب" در سطح کشور برگزار می‌شود.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: شبکه شباب در راستای گسترش تجارب و دولت الکترونیک برای ارائه خدمات به ذی‌نفعان این بخش اجرا می‌شود.

مهدی ماهگلی با اشاره به ویژگی‌های این طرح گفت: ارتباط مستقیم تمام نقاط دنیای موجود بر روی شبکه مستقل، امکان ارائه پهنای باند تضمین شده و امکان ارائه مسیر ارتباطی کاملا امن و امکان تکمیل بانک اطلاعات آماری بخش صنعت، معدن و تجارت از اهم ویژگی‌های این طرح است.

وی، برنامه‌ریزی اقتصادی و ارائه انواع خدمات بازرگانی، واردات و صادرات به ترانزیت کالا برای تجار و اقشار مختلف، ارائه خدمات جدید ثبت سفارش واردات را از دیگر ویژگی‌های این طرح عنوان کرد.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به اهداف این طرح اشاره کرد و افزود: ایجاد بستری امن بدون نیاز به اینترنت، ایجاد شبکه خصوصی با مدیریت وزارتخانه امنیت، پایداری خدمات و دسترسی آسان و کیفیت و کمیت مناسب از اهداف این طرح است.

ماهگلی، برقراری ارتباط با سروری با امنیت بالا، رمزنگاری اطلاعات، تضمین کیفیت پهنای باند بالا و پایدار را از مزایای طرح شباب برشمرد.

وی تصریح کرد: تجار، بازرگانان و مسئولان اتحادیه‌های املاک از آموزش‌های این سمینار بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/69002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول