اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:

امید کیش توان صعود به لیگ دسته 2 فوتبال را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از مشاهده بازی امید کیش مقابل کارگر بوشهر گفت: امید کیش می‌تواند به لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور صعود کند.

امید کیش توان صعود به لیگ دسته 2 فوتبال را دارد

عبدالمجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: با نمایشی که از دو تیم شاهد بودم باید بگویم که فوتبال دو تیم درگیرانه و فیزیکی بود و بازیکنان دو تیم میل به انجام بازی مستقیم آوردند، اما به نظر من دو تیم از ظرفیت بالاتری برخوردار هستند و در بازی‌های آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: تصور می‌کنم نماینده کیش با اضافه کردن چند بازیکن و ترمیم نقاط ضعف خواهد می‌تواند به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده از این مرحله انتخاب شود و امیدوارم این اتفاق روی دهد چرا که حضور یک تیم از جزیره کیش در لیگ فوتبال کشور تبعات بسیار خوب و ملموسی در روند رو به شد فوتبال این منطقه به همراه خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به اردوی یک هفته‌ای تیم خود در جزیره کیش تصریح کرد: پس از کسب عنوان قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور برگزاری یک اردوی تدارکاتی را برنامه‌ریزی کردیم و با تلاش‌های مسئولان باشگاه این مهم اتفاق افتاد و اکنون در بهترین شرایط اقلیمی این اردو را پشت سر می‌گذاریم.

باقری‌نیا با بیان اینکه رقابت در لیگ دسته یک امسال بسیار سخت و سنگین خواهد بود تأکید کرد: در حالی که تیم ما در نیم فصل اول به عنوان قهرمانی دست یافت، اما با توجه به اعلام سازمان لیگ درباره سقوط چهار تیم از هر گروه باید بگویم هنوز هیچ تضمینی برای بقا تیم قهرمان نیم فصل در جدول مسابقات وجود ندارد و این به نوبه خود بیشترین فشار و استرس را به تمام تیم‌ها وارد می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با یک ترکیب جوان و بازیکنان شیفته پیشرفت گام در مسابقاتی گذاشتیم که کمتر کارشناسی، شانسی برای موفقیت ما متصور بود، اما با درخشش همین جوانان نتایجی کسب کردیم که ما را برای صعود به لیگ برتر امیدوار و مصمم نگه خواهد داشت.

مصاف تیم‌های امید کیش و کارگر بوشهر در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور در شرایطی برگزار شد که سرمربی شناخته شده فوتبال کشور به عنوان میهمان ویژه این بازی حضور یافته بود.

انتهای پیام/88003/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول