اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی ساری عنوان کرد

ارتقای توانمندی مددجویان از اولویت‌های نخست سازمان بهزیستی

خبرگزاری فارس: رئیس جدید بهزیستی شهرستان ساری گفت: ارتقای توانمندی مددجویان از اولویت‌های نخست سازمان بهزیستی است.

ارتقای توانمندی مددجویان از اولویت‌های نخست سازمان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدعلی رنجبر شامگاه امروز در مراسم معارفه‌اش در جمع مسئولان استانی و شهرستانی با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی باعث افتخار هستند، اظهار داشت: تشکل‌های قوی در کنار فعالیت‌های دولتی به خدمات‌رسانی مددجویان بهزیستی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: ارتقای توانمند‌سازی مددجویان از اولویت‌های نخست سازمان بهزیستی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه با توانمندسازی مددجویان حمایت بهزیستی و دستگاه‌های ذیربط باید کم شود، تصریح کرد: ارائه آموزش‌های جدید و مهارت‌های فنی حرفه‌ای برای مددجویان اشتغال پایدار فراهم می‌کند.

وی افزود: تلاش ما برای ارتقای فعالیت و خدمات بهزیستی به مددجویان است که در این بخش با راهکارهای مناسب از سوی متخصصان می‌توان به تعالی سازمانی جامه عمل پوشاند.

رنجبر با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع نیز از وظایف مهمی است که همه باید به آن توجه داشته باشند، بیان داشت: سازمان بهزیستی از مهمترین نهادهای حمایتی و دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز در این مراسم با بیان اینکه عملکرد کارکنان سبب موفقیت و یا ناکامی اداره امور دولتی و غیردولتی می‌شود، تصریح کرد: تغییر و تحول مدیران امری طبیعی است، تعهد به کار سازمانی مهم است که باید به آن توجه شود.

جمال باقری به فعالیت‌های سخت و شکننده روح و روان در بهزیستی اشاره کرد و گفت: بهزیستی محلی است که تمامی فرشتگان زمینی در آن جمع شده و خدمات‌رسانی عاشقانه و خالصانه به معلولان جامعه را انتخاب کردند.

وی متذکر شد: رسانه‌ها به تبیین عملکرد بهزیستی و ظرفیت‌های موجود در این نهاد بپردازند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه بیش از گذشته برای خدمات به جامعه معلولان باید تلاش شود، اظهار داشت: ما هنوز برای ارائه ابتدایی‌ترین خدمات به مددجویان ناتوانیم.

باقری بیان داشت: بهزیستی می‌تواند از ظرفیتی که در شورای شهر وجود دارد برای پیشبرد برنامه‌هایش استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه با یک ارتباط بین بخشی مناسب بین بهزیستی با نیروهای سیاسی اثرگذار می‌توان مشکلات این بخش را رفع کرد، خاطر نشان کرد: بهزیستی باید در جامعه معرفی شود.

به گزارش فارس، در حکمی از سوی روح‌الله ردایی مدیرکل بهزیستی مازندران محمدعلی رنجبر به عنوان رئیس بهزیستی شهرستان ساری معارفه و از خدمات بیش از سه سال رجبی رئیس سابق این نهاد شهرستانی در مرکز مازندران قدردانی شد.

انتهای پیام/86006/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول