اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هئیت ورزش‌های جانبازان و معلولین قزوین خبر داد

برنامه دیدار تیم‌های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر قزوین در لیگ‌های کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هئیت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قزوین برنامه دیدار تیم‌های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر این استان در لیگ‌های کشور را اعلام کرد.

برنامه دیدار تیم‌های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر قزوین در لیگ‌های کشور

احمد ملاحسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور فردا برگزار می‌شود که طی آن تیم گروه بهداشتی فیروز قزوین میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این دیدار از ساعت 15 عصر فردا در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود، افزود: رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته کشور با حضور هفت تیم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: تیم گروه بهداشتی فیروز قزوین با سه شکست و یک پیروزی که در کارنامه خود به ثبت رسانده، با کسب 3 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

ملاحسینی با اشاره به اینکه در ادامه دور نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر کشور نیز تیم بسکتبال با ویلچر فیروز قزوین در گروه دوم این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف تیم‌های پرسپولیس تهران و هیئت اردبیل می‌رود، تأکید کرد: رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر کشور به میزبانی هیئت اردبیل و با حضور تیم‌های هیئت اردبیل، پرسپولیس تهران و فیروز قزوین فردا برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه‌های کشور گفت: تیم والیبال نشسته شهرداری الوند به نمایندگی از استان قزوین در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

ملاحسینی بیان داشت: تیم والیبال نشسته شهرداری الوند در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های هیئت گنبد کاووس، هیئت چالوس، شهرداری الوند قزوین، هیئت پاکدشت و هیئت والیبال نشسته بابل در یک گروه قرار گرفته است.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قزوین افزود: رقابت‌های گروه دوم این رقابت‌ها به میزبانی شهر چالوس و در سالن 4 هزار نفری شهدای این شهر برگزار می‌شود.

ملاحسینی حضور تیم‌های جانبازان و معلولین استان را در بالاترین سطح رقابت‌های ملی کشور، نشان از استعداد و توانایی‌های بازیکنان خوب قزوینی دانست و افزود: با روند رو به رشدی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، امیدواریم تیم‌های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر استان قزوین در مسابقات لیگ بتوانند نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

انتهای پیام/77004/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول