اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس:

تهران از استان‌های محروم در نوسازی مدارس است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس گفت: تهران از استان‌های محروم در نوسازی مدارس است.

تهران از استان‌های محروم در نوسازی مدارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد مسلمی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس مازندران با بیان اینکه مدیریت از آن خداوند است، اظهار داشت: خداوند مدیریت را امری گرانبها می‌داند و تاکید دارد که این مهم باید به دست اهلش سپرده شود.

وی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت از مهمترین دستگاه اجرایی است که چرخ آن بدون نقص باید بگردد تا آینده کشور تضمین شود.

مسلمی با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی گامی برای ترویج علم در جامعه است، تصریح کرد: محصول فعالیت در حوزه آموزش و پرورش نفعی فراگیر دارد و همه جامعه از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

وی به حساسیت مدیریت در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در دنیایی که بر سر مدیریت جنگ دارد و جبهه باطل برای در دست گرفتن این مسئولیت کار می‌کند وظیفه ما در جامعه اسلامی مدیریتی متعهدانه است.

معاون سازمان تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس با تاکید بر اینکه هر فردی در این نهاد خدمات‌رسان به عنوان مدیر انتخاب می‌شود باید در جذب منابع و استفاده از ظرفیت‌ها تلاش کند، خاطر نشان کرد: در سال 88 همه استان‌ها اعتباری را که برای تخریب و بازسازی مدارس اختصاص داده شد جذب کردند جز مازندران که با تغییر مدیریت این پیشرفت در مدت زمان کوتاهی محقق شد.

مسلمی با اشاره به اینکه به دلیل مهاجرت بی‌رویه به پایتخت، برخی از مدارس استان تهران چهار نوبته بودند، بیان داشت: تک نوبته شدن مدارس مازندران از نرم کشوری که 80 است جلوتر رفت.

وی افزود: هم‌اکنون 60 درصد مدارس تهران و 96.5 درصد مدارس مازندران تک نوبته شدند.

مسلمی با تاکید بر اینکه تعامل بین نوسازی‌مداری، آموزش و پرورش و مجمع خیران باید مطلوب باشد، اظهار داشت: هر جایی تعامل بین این سه ضلع مناسب باشد نظام آموزشی آن استان پیشرفت می‌کند.

وی افزود: سازمان نوسازی مدارس کشور ایستایی، کارآیی و زیبایی فضاهای آموزشی را مدنظر دارد.

این مسئول با بیان اینکه مقاوم‌سازی مدارس در دستور کار این سازمان قرار دارد، اذعان داشت: با توجه به زلزله‌های اخیری که در آذربایجان رخ داد، مدارس این استان تخریب نشد و هم‌اکنون به عنوان پایگاه خدمات‌رسان برای سایر دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

به گزارش فارس، قربانعلی شیرزاد با 17 سال سابقه کاری و شش سال سابقه مدیریتی در حوزه نوسازی مدارس در استان گلستان به عنوان مدیر تجهیز و نوسازی مدارس مازندران معارفه و علی نبیان که 3 سال و 8 ماه و چهار روز در این حوزه در مازندران خدمت کرد تودیع و هم‌اکنون به عنوان مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران معارفه شد.

انتهای پیام/86006/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول