اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز رستم‌آباد

خیرین مدرسه‌ساز رودبار تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: نخستین همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در شهر رستم‌آباد رودبار برگزار شد.

خیرین مدرسه‌ساز رودبار تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، مدیر آموزش و پرورش رودبار در همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در مدرسه حجت شهر رستم‌آباد به‌معرفی خصوصیات رودبار پرداخت و اظهار کرد: رودبار ایرانی کوچک با چهار فصل آب و هوایی است.

علی حسین‌زاده، وجود فرهنگ و گویش‌های مختلف را از دیگر ویژگی‌های رودبار برشمرد و افزود: بسیاری از جوانان با وجود مشکلات و نبود امکانات نسبت به فراگیری علم مشتاق هستند.

وی، برنامه‌ریزی، صداقت و همدلی را رمز برطرف کردن موانع و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش دانست و گفت: برای تجهیز مدارس و ارتقای تعلیم و تربیت نباید به استان نیازمند باشیم.

این مسئول هدف از برگزاری همایش مذکور را تجلیل از خیران مدرسه‌ساز رستم‌آباد عنوان کرد و یادآور شد: در این همایش از 15 خیر مدرسه‌ساز قدردانی شد.

حسین‌زاده، نبود کلاس هوشمند برای دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی، نداشتن فضای تحصیلی مناسب و... را از جمله مشکلات مدرسه حجت رستم‌آباد عنوان کرد.

امام جمعه رستم‌آباد نیز در مراسم مذکور انجام کار خیر را برای باقیات و صالحات افراد ضروری دانست و اظهار کرد: تربیت و پرورش فرزند نیک و صالح و انجام کار خیر از جمله توشه آخرت فرد است.

حجت‌الاسلام حسین مالکی، مدرسه و مسجدسازی را برای تربیت فرزندان جامعه مهم ارزیابی کرد و افزود: کسانی که چنین مکان‌هایی را بنا می‌کنند از اجر و ثواب دنیوی و اخروی بهره‌مند می‌شوند.

وی انجام امورات خیر را برای تمام افراد جامعه ضروری خواند و خاطرنشان کرد: تمام افراد جامعه قادر به انجام کار خیر هستند.

انتهای پیام/84001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول