اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز ناحیه زنجان:

دقت در جانمایی بخاری‏های گازسوز در مدارس ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز ناحیه زنجان گفت: دقت در جانمایی بخاری‏های گازسوز در مدارس ضروری است.

دقت در جانمایی بخاری‏های گازسوز در مدارس ضروری است

رحیم سلیمانی‌نژاد در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کوچک‌ترین اشتباه در جانمایی و نحوه نصب بخاری‏های گازسوز در مدارس عواقب جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تأیید مسائل ایمنی داخل مدارس بر عهده سازمان نظام مهندسی ساختمان است، ادامه داد: در صورت تأیید مسائل ایمنی، شرکت گاز کنتور را نصب می‏کند.

رئیس اداره گاز ناحیه زنجان با تأکید بر رعایت مقررات و آیین نامه‏های ساختمان در مدارس، یادآور شد: نصب بخاری گازی در فضاهای عمومی ممنوع است.

سلیمانی‌نژاد توجه به گاز تولیدی از بخاری‌های گازسوز را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: مونواکسیدکربن تولیدی از بخاری‏های گازی بسیار خطرناک است.

وی خاطرنشان کرد:  توجه به نصب لوله بخاری گازی برای جلوگیری از نشت گاز امری لازم و ضروری است.

رئیس اداره گاز ناحیه زنجان دقت در استفاده از وسایل گازسوز را خواستار شد و افزود: استفاده از بخاری گازسوز در مدارس روستایی استان باید با دقت و ایمنی زیادی مورد استفاده قرار گیرد.

سلیمانی‌نژاد ادامه داد: بخاری گازی خطرناک‌تر از بخاری نفتی است و برای تجهیز مدارس به وسایل گرمایشی باید در حد امکان از وسایل گازسوز استفاده نشود.

وی با تأکید بر نصب شوفاژ در مدارس، یادآور شد: بهترین گزینه برای گرمایش مدارس استفاده از سیستم حرارت مرکزی است.

رئیس اداره گاز ناحیه زنجان توجه به گرمایش مدارس روستایی را ضروری دانست و اظهار داشت: باید با برنامه‏ریزی مناسب از روش‏های ایمن برای گرمایش مدارس استفاده شود.

سلیمانی‌نژاد به طرح همیار گاز اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ‌سازی و آموزش در طرح همیار گاز مورد توجه قرار دارد.

وی آموزش‏های مورد نیاز برای استفاده ایمن از وسایل گازسوز را امری مهم ارزیابی کرد و افزود: استفاده از وسایل گازسوز در مدارس نیاز به دقت دارد.

رئیس اداره گاز ناحیه زنجان استفاه از روش‌های دیگر برای جایگزینی بخاری‌های گازسوز در مدارس را امری لازم دانست و اظهار داشت: استفاده از وسایل گرمایشی کم‌خطر در مدارس، ایمنی بیشتری خواهد داشت.

سلیمانی‌نژاد ادامه داد: با توجه به مشکلات گرمایشی مدارس روستایی باید طرحی ارائه شود که با امکانات موجود در روستاها همخوانی داشته باشد.

وی توجه به مدارس روستایی را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اقدامات مورد نیاز روستا‏ها باید با برنامه‏ریزی اصولی و کارشناسی صورت گیرد.

انتهای‌پیام/73002/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول