اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس تأکید کرد

را‌ه‌اندازی خط ریسندگی نساجی قائمشهر / معوقات، موانع بانک‌ها در پشتیبانی از طرحها

خبرگزاری فارس: نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌اندازی خط ریسندگی نساجی قائمشهر تأکید کرد: معوقات کلان از موانع بانک‌ها در پشتیبانی از طرحهای مختلف است.

را‌ه‌اندازی خط ریسندگی نساجی  قائمشهر / معوقات، موانع بانک‌ها در پشتیبانی از طرحها

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سید هادی حسینی صبح امروز در جمع فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به اضافه شدن یک شهرستان به حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: شهرستان سیمرغ به عنوان چهارمین شهرستان حوزه انتخابیه مورد تأیید هیئت دولت قرار گرفته است.

سهم سوادکوه در تولید افزایش یابد

وی به ظرفیت‌های شهرستان سوادکوه برای توسعه اشاره و خاطر نشان کرد: ظرفیت بهره‌برداری از هزار تن ماهی در سد البرز، وجود 6 رودخانه دائمی در شهرستان، تأمین 51 درصد گوشت سفید استان و تأمین 70 درصدی گوشت مرغ استان در این شهرستان وجود دارد.

حسینی به لزوم افزایش سهم سوادکوه در تولید اشاره کرد و گفت: احداث مرغداری و پرورش ماهی به اشتغال‌زایی کمک می‌کند.

کک‌سازی از حوزه ذغال‌سنگ تفکیک می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به اعتبار 25 میلیارد تومانی و تفکیک حوزه کک‌سازی اشاره و خاطر نشان کرد: تفکیک حوزه کک‌سازی از ذغال‌سنگ موجب تسریع در اجرای این واحد اشتغال‌زا می‌شود.

نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی به توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر تأکید کرد و گفت: احیای دامداری و کشاورزی در منطقه به توسعه شهرستان کمک خواهد کرد.

خط ریسندگی نساجی راه‌اندازی شد

وی به وضعیت نساجی قائمشهر اشاره کرد و افزود: خط ریسندگی نساجی راه‌اندازی شد و واحد بافندگی آن هم به زودی فعال می‌شود.

حسینی افزود: بخش تعطیل شده نساجی با 70 درصد پیشرفت در حال فعالیت مجدد است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به مشخص شدن مسیر حرکت در نساجی اشاره و یادآور شد: ما در مسیر مشخص شده نساجی حرکت خواهیم کرد.

رئیس جمهور، مشکل مسکن مهر شیرگاه را پیگیری می‌کند

وی به سفر اخیر رئیس جمهور اشاره و خاطر نشان کرد: حل مشکل مسکن مهر شیرگاه و افزایش ساخت مسکن مهر در منطقه از درخواست‌های ما بوده است که رئیس جمهور قول پیگیری آن را دادند.

حسینی مشکل سوادکوه را بیکاری دانست و با بیان اینکه با داشتن یک مدرک، امکان هر نوع کار دیگر را از خود سلب می‌کنیم، یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان سوادکوه اقدام به اشتغال‌زایی کنیم.

معوقات کلان از موانع بانک‌ها در پشتیبانی از طرح‌های مختلف است

این نماینده مجلس به حضور سه گروه از سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: گروهی که خواستار فعالیتند ولی دچار مشکل شده‌اند و ما باید به آنان کمک کنیم و گروهی دیگر کسانی هستند که علاقه به فعالیت دارند اما آشنایی با فعالیت ندارند و گروه سوم کسانی هستند که تنها قصد استفاده از تسهیلات و امکانات را دارند.

انتهای پیام/86015/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول