اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دزفول خبر داد

نجات کشاورزان و عشایر محاصره شده در سیلاب دزفول

خبرگزاری فارس: فرماندار دزفول از نجات جان کشاورزان و عشایر محاصره شده در سیلاب شهرستان دزفول توسط گروه‌های هلال احمر خبر داد.

نجات کشاورزان و عشایر محاصره شده در سیلاب دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عبدالرضا احسانی‌نیا عصر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان دزفول اظهار داشت: عصر امروز چند کشاورز و دامدار و عشایر در منطقه بیشه عباس و زاویه مشعلی شهرستان دزفول در سیلاب محاصره شده بودند که با اعزام گروه‌های امدادی این افراد نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه هشدارهای لازم برای این مناطق صادر شده بود، تاکید کرد: هشدارهای لازم صادر شده بود ولی این کشاورزان بدون توجه به هشدارها به مزارع خود برای کار می‌روند که در محاصره سیلاب قرار گرفته‌اند.

احسانی‌نیا با اشاره به اینکه شهرداری دزفول در راستای امدادرسانی همکاری زیادی کرده‌ است، افزود: شهرداری دزفول با اعزام تیم‌های امدادی از سازمان آتش‌نشانی همکاری زیادی در راستای رفع مشکلات سیل‌زدگان داشته است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گزارش تلفات جانی اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی هیچ گزارشی از تلفات جانی از بارندگی‌ها در دزفول مخابره نشده است.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزان خسارت جدی دیده‌اند، افزود: کشاورزان در سطح شهرستان دزفول به دلیل جاری شدن سیل خسارت جدی دیده‌اند و به این دلیل در حال بررسی میزان خسارت‌ها هستیم.

انتهای پیام/72006/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول