اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان معرفی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با حضور جمعی از مسئولان محلی این شهرستان و تعدادی از مسئولان انتظامی خوزستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان محلی و تعدادی از مسئولان انتظامی خوزستان در سالن آمفی تئاتر حوزه مقاومت بسیج بهبهان برگزار شد و طی آن سید محسن تقی‌زاده تودیع و سید نورالدین موسویان به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی شد.

در احکام جداگانه این تودیع و معارفه که توسط یدالله امیری جانشین بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان خوانده شد، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب سرهنگ سید محسن تقی‌زاده

خدمت در راه تحقق آرمان‌های نظام مقدس و ملت سرافراز ایران افتخار بزرگی برای خدمتگزاران جمهوری اسلامی است، لذا بدین‌وسیله از زحمات بی‌شائبه جنابعالی که از سربازان مخلص حضرت ولی‌عصر (عج) و مطیع محض فرمانده معظم کل قوا هستید و با مجاهدت، تلاش شبانه‌روزی و ایثارگری توأم با ایمان و انگیزه الهی در طول خدمت صادقانه در سمت فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان به وظیفه خطیر خود عمل کرده‌اید و حال که مقرر گردیده است که در سمت دیگری خدمتگزاری و خادم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشید، برخود لازم می‌دانم به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، از شما تقدیر و تشکر کنم.

امید است در سایه ولایت علوی و فرمانده معظم کل قوا موفق و مؤید باشید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان

«سرتیپ 2 پاسدار محمدرضا اسحاقی»

همچنین در حکم سید نورالدین موسویان فرمانده انتظامی جدید شهرستان بهبهان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تقدم ملاک‌ها هیچ ارزش و ملاکی مقدم‌تر از قوا و جهاد در راه خدا نیست. «امام‌خمینی (ره)»

جناب سرهنگ سید نورالدین موسویان

نظر به شایستگی و تجربه مثبتی که نسبت به امور انتظامی و اجرایی دارید، شما را برای مدت چهار ماه به سمت سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان در جایگاه سرهنگی منصوب می‌کنم.

لازم است با پیروی از ولی‌فقیه و رعایت سلسله مراتب فرماندهی، همواره تقوای الهی را سرلوحه خویش قرار داده، با درایت و هوشیاری همراه با سرعت، دقت و صحت عمل به هدایت امور بپردازید و ضمن برقراری نظم و امنیت در مقابله جدی با آلوده‌سازان معابر شهری کوشا بوده و با عاملان سرقت، ناامنی اجتماعی و شیوع مواد مخدر با قاطعیت برخورد کنید.

توفیقات شما را در راستای تقویت عزت، اقتدار، رحمت و امانت‌داری ناجا را تحت نظر و رهبری ولی‌امر مسلمین و فرمانده کل قوا آیت‌الله خامنه‌ای را از خداوند منان مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان

«سرتیپ 2 پاسدار محمدرضا اسحاقی»

انتهای‌پیام/72003/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول