اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری

16 هزار زائر از خراسان‌جنوبی به عتبات عالیات اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 16 هزار زائر از خراسان‌جنوبی به عتبات عالیات اعزام شدند.

16 هزار زائر از خراسان‌جنوبی به عتبات عالیات اعزام شدند

ابوالفضل نوفرستی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی حج و زیارت خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هشت وزیر و نهادهایی مانند نیروی انتظامی، صدا و سیما و دستگاه‌های اجرایی از اعضاء حج و زیارت هستند که در امر حج و زیارت نقش مهمی دارند.

وی ادامه داد: تصمیمات حج و زیارت مبانی عقلی داشته و فعالیت‌های فرهنگی آموزش داده شود تا بر ارزش‌های دینی تأثیرگذار باشد.

مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه خراسان‌جنوبی زائر‌مدار است، تصریح کرد: زائران استان بدون هیچ دغدغه‌ای آماده هستند و تاکنون انصرافی نداشتیم این وضعیت موید این است که نسبت به استان‌های همسایه وضعیت مطلوبی داریم.

نوفرستی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 16 هزار نفر زائر از خراسان‌جنوبی به عتبات عالیات اعزام شدند، افزود: از این تعداد 5 هزار و 148 نفر از بیرجند، 936 نفر از فردوس، 576 نفر از سرایان، 540 نفر از بشرویه، 108 نفر از درمیان و 432 نفر از سربیشه بودند.

وی اضافه کرد: در حج تمتع و عمره مفرده نیز افزایش متوسطه به بالا را داشتیم که نشانگر وضعیت مطلوبی است.

مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی بیان کرد: از همه کسانی که این سازمان را در رسیدن به اهدافش یاری کرده‌اند که سبب شده از دیگر استان‌ها جلوتر باشیم،  تشکر می‌کنیم.

نوفرستی نقش و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی را برجسته دانست و افزود: در بخش پزشکی و امور بانکی به ویژه در پرداخت ارز به زائران برتری‌های خوبی بدست آمده و در آستانه انجام اقدامات بهتری هستیم.

انتهای پیام/690013/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول