اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام:

استاندار ایلام شخصاً نظارت بر اجرای طرح‌های کشاورزی را پیگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام گفت: استاندار ایلام شخصاً نظارت بر اجرای طرح‌های کشاورزی را پیگیری می‌کند.

استاندار ایلام شخصاً نظارت بر اجرای طرح‌های کشاورزی را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرشته سنجیده ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اطلاع‌رسانی طرح توسعه کشاورزی استان ایلام اظهار داشت: دولت عدالت‌محور برنامه‌های مختلفی را برای توسعه همه‌جانبه مناطق مختلف کشور تدوین کرده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم دولت توجه به حوزه کشاورزی و توسعه این بخش در استان در حال توسعه ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: در استان ایلام نیز توجه و عنایت ویژه‌ای به این حوزه شده که باید مسئولان امر تلاش خود را دوچندان کنند.

سنجیده تصریح کرد: یکی از خواسته‌های موکد استاندار ایلام نظارت مستمر و دقیق بر اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی در استان ایلام بوده و در این راستا پیگیری لازم را انجام می‌دهد.

سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی طرح توسعه کشاورزی استان ایلام گفت: اجرای موفق این طرح در استان ایلام از خواسته‌ها و مطالبات استاندار ایلام است.

وی ادامه داد: کسب رتبه اول جذب تسهیلات در حوزه توسعه کشاورزی موفقیت بزرگی برای استان ایلام بوده که باید این موفقیت‌ها همچنان استمرار داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: پس از جذب اعتبار به ثمر رسیدن طرح‌های کشاورزی و مقابله با انحراف استفاده از تسهیلات از مطالبات استاندار ایلام است که باید به این مهم توجه شود.

سنجیده با بیان اینکه یکی از تلاش‌های مهم روابط عمومی ایجاد بسترسازی برای حضور و مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌هاست، تصریح کرد: بی‌تفاوت نبودن در برابر افکار عمومی، شنیدن صدای مردم و پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات آنها از وظایف روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان ایلام است.

انتهای پیام/2246/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول