اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور شعب بانک کشاروزی مازندران خبر داد

انحراف 1300 میلیارد تومانی در تسهیلات اعطایی بانک کشاورزی مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست امور شعب مازندران گفت: 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات در بانک کشاورزی مازندران پرداخت شد که یک هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات انحراف از طرح دارد.

انحراف 1300 میلیارد تومانی در تسهیلات اعطایی بانک کشاورزی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی‌اصغر محمدی صبح امروز در بیستمین جلسه کارگروه توسعه کشاورزی مازندران اظهار داشت: 5 هزار فقره پرونده تسهیلات به بانک‌ کشاورزی مازندارن ارسال شد که پس از بررسی‌های انجام شده یک هزار و 300 پرونده برگشت داده شد.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران با اعلام اینکه اعتبارات بخش کشاورزی سال 90 با نرخ 7 درصد و همچنین اعتبارات سال 91 با نرخ 13 درصد در حال پرداخت است، گفت: پنج طرح در مرحله نهایی پرداخت قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: طرح‌های ارائه شده ایراداتی داشت که در حال رفع است و بانک کشاورزی مازندران نخستین بانکی است که اعتبارات سال 91 را جذب کرد.

محمدی یادآور شد: بانک کشاورزی مازندران رتبه هفتم کشور در عقد قراردادها را دارد.

این مسئول طرح‌های پذیرفته شده بخش کشاورزی مازندران را یک هزار و 300 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امکان پذیرش طرح‌ها تا 200 میلیارد تومان دیگر نیز وجود دارد و اعتقاد دارم که میزان طرح‌هایی که به بانک کشاورزی معرفی می‌شود باید 15 درصد بیشتر باشد.

وی نبود کارشناس در بانک کشاورزی مازندران را نپذیرفت و بیان داشت: مشکل کارشناس در بخش بانک کشاورزی مازندران نداریم و برخی همکاران نظام مهندسی صلاحیت بررسی طرح‌های کشاورزی را ندارند.

سرپرست امور شعب بانک کشاورزی مازندران با اعلام اینکه به هیچ وجه مشکل کمبود منابع نداریم، گفت: همزمان با این طرح حدود 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد و در یک هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده بانک کشاورزی انحراف ایجاد شد.

وی در پایان گفت: برای پرداخت تسهیلات در هیچ شرایطی محدودیت ایجاد نکردم و فاصله بین طرح مصوب و پرداختی ما حدود هشت درصد است.

انتهای پیام/86004/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول