اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی:

امر به معروف و نهی از منکر رویکرد برنامه‌های صدا‌و‌سیماست

خبرگزاری فارس: مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی پیشبرد فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از طریق ظرفیت‌های این رسانه را رویکرد برنامه‌های صدا و سیما دانست.

امر به معروف و نهی از منکر رویکرد برنامه‌های صدا‌و‌سیماست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد‌، احمد مهدوی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیر خبرگزاری فارس در خراسان شمالی با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: برنامه‌های تولیدی این مرکز با این جهت گیری تولید تا به نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف در ابعاد مختلف کمک شود.

وی نیاز امروز جامعه به این اصل دینی را بیش از هر زمان برشمرد و گفت: رسانه‌ها نیز این رسالت را با تولید آثار در جامعه پیش ببرند.

مهدوی همچنین با اشاره به برنامه افزایش ساعات پخش شبکه اترک در خراسان شمالی با رویکرد فرهنگی و تقویت مبانی دینی گفت:البته این منوط به همکاری سازمان تبلیغات و اوقاف خراسان شمالی است.

وی گفت:در صورت انجام توافقات ساعات پخش این شبکه بعد از اذان تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی هم اکنون روزانه 10ساعت برنامه در این شبکه پخش شده که 60 درصد آن تولیدی و 40 ساعت تأمینی است.

وی همچنین از برنامه برگزاری همایش رسانه‌های استان با رویکرد توسعه و پیشرفت خراسان شمالی توسط این مرکز خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: بی تردید رسانه‌ها به عنوان چشم بینا و زبان گویای مردم و مسئولان  نقش مهمی را در وحدت و همدلی همه آحاد مردم استان و معرفی دستاوردهای نظام اسلامی دارد.

مدیر خبرگزاری فارس در خراسان شمالی هم در این نشست نقش رسانه‌ها را در ابعاد مختلف در عصر کنونی اجتناب ناپذیر خواند.

اکبر منصوری  همچنین با اشاره به اثر گذاری رسانه‌ها در توسعه استان ،رفع مشکلات پیش روی رسانه‌ها را  امری ضروری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس در استان خراسان شمالی از 9 سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: با وجود تمام مشکلات پیش رو، این خبرگزاری در استان در انجام رسالت خود کم نگذاشته است.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد تا با همدلی  هر چه بیشتر رسانه‌ها و حمایت مسئولان حوزه فرهنگ استان ، از مشکلات پیش روی رسانه‌ها کاسته شود.

به گزارش فارس ،این نشست در دفتر مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی انجام شد.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول