اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال

زمان برگزاری دیدار صبا و فرش آرا تغییر کرد

خبرگزاری فارس: زمان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فرش آراء مشهد در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تغییر کرد.

زمان برگزاری دیدار صبا و فرش آرا تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که بازی‌های هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از عصر جمعه پانزدهم دی ماه آغاز می‌شود، دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و فرش آرا مشهد در هفته شانزدهم لیگ چهاردهم در روز شنبه شانزدهم دی به میزبانی صبای قم برگزار خواهد شد.

در روز دوم بازی‌های هفته سوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و بر اساس برنامه، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فرش آراء مشهد قرار بود از ساعت 15 شنبه شانزدهم دی ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام برسد که این دیدار به دلیل هماهنگی برای پخش زنده شدن، دو ساعت دیرتر یعنی از ساعت 17 این روز برگزار خواهد شد.

چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از اعلام برنامه دیدارهای این دوره تا هفته هجدهم از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در حالی در اوج حساسیت خود دنبال می‌شود که با توجه به 10 هفته باقی مانده از لیگ، هم‌اکنون صبای قم شانس اول کسب عنوان قهرمانی است.

 

نماینده فوتسال استان قم در حالی این هفته در دیداری خانگی از تیم فوتسال فرش آراء مشهد پذیرایی می‌کند که در هفته‌های اول و دوم دور برگشت موفق عمل کرد و ابتدا در خانه از سد شهرداری تبریز گذشت و سپس در دیدار خارج از خانه برابر راه ساری، میزبان خود را به شکست سنگین شش بر دو وادار کرد.

بعد از اینکه صبا در لیگ سیزدهم با ترکیبی جوان و کاملا بومی نسبت به دوره‌های گذشته لیگ برتر با بازیکنان جویای نام فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال کشور ظاهر شد و خیلی از کارشناسان این اتفاق را خدمتی بزرگ به فوتسال کشور دانستند، این تیم امسال نیز لیگ چهاردهم را با ترکیبی متشکل از فوتسالیست‌های بومی و بهره‌گیری از چهره شاخصی همچون علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره تیم ملی فوتسال کشورمان، خوب شروع کرد و هم‌اکنون از این تیم به عنوان بخت اول کسب عنوان قهرمانی یاد می‌شود.

تیم فوتسال صبای قم تا پیش از مصاف خانگی با تیم فرش آراء مشهد در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با کسب 35 امتیاز در رده اول و صدر جدول ایستاده است و در مقابل رقیب مشهدی هشتمین بازی خانگی این فصل را برگزار خواهد کرد در حالی که گیتی پسند اصفهان با 31 امتیاز دوم و فرش آراء مشهد با 27 امتیاز سوم هستند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول