اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سایه نظارت‏های دقیق

باشگاه بدن‏سازی فاقد مجوز در تهران وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدن‏سازی و پرورش اندام استان تهران گفت: خوشبختانه در سایه نظارت‏های دقیق، باشگاه بدن‏سازی فاقد مجوزی در تهران وجود ندارد.

باشگاه بدن‏سازی فاقد مجوز در تهران وجود ندارد

فرشاد نحاس امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر، نظارت در اماکن انجام ورزش پرورش اندام استان تهران بسیار دقیق است.

وی ادامه داد: از این رو، تعداد سالن‏های بدن‏سازی فاقد مجوز در این استان اگر نگوییم وجود ندارد، اما بی‏شک انگشت‏شمار است.

نحاس اضافه کرد: امروز این نظارت‏های مستمر علاوه بر اداره‏کل ورزش و جوانان استان تهران، از سوی هیئت بدن‏سازی و پرورش اندام استان نیز وجود دارد.

رئیس هیئت بدن‏سازی و پرورش اندام استان تهران افزود: این مهم با حضور مدیریت جدید در اداره‏کل ورزش و جوانان استان تهران شدت گرفته است و بدین ترتیب، همه باشگاه‏های بدن‏سازی ارائه‏دهنده خدمات به هم‏استانی‏های تهرانی دارای مجوز فعالیت هستند.

نحاس اضافه کرد: در جریان این بازدیدها شرایط تجهیزات، تهویه هوای محیط، نیروی انسانی، تغذیه و ... مورد بازدید دقیق ناظران و مأموران نظارتی قرار می‏گیرد.

رئیس هیئت بدن‏سازی و پرورش اندام استان تهران افزود: بروز کوچک‏ترین مشکلی در شاخص‏های سلامت به این هیئت گزارش می‏شود.

وی ادامه داد: سپس موارد و کاستی‏های احتمالی در قالب گزارشی مفصل به متولیان اداره باشگاه بدن‏سازی ارائه می‏شود تا رفع شود.

نحاس اضافه کرد: در صورت برطرف شدن کمبودها، آن مکان ورزشی به فعالیت خود ادامه می‏دهد و در غیر این صورت، طبق ضوابط مورد اعمال قانون قرار می‏گیرد.

رئیس هیئت بدن‏سازی و پرورش اندام استان تهران افزود: تاکنون در خلال این بازدیدها چند باشگاه بدن‏سازی نیز پلمپ شده‏اند.

انتهای پیام/67008/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول