اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر والیبال

دیدار سخت والیبال میزان خراسان رضوی در ورامین

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان رضوی دیدار سختی را در ورامین برگزار در پیش رو دارد.

دیدار سخت والیبال میزان خراسان رضوی در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در شانزدهمین هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تنها نماینده استان خراسان رضوی به مصاف تیم دوم جدول رده‌بندی می‌رود.

این دیدار روز چهارشنبه بیستم دی‌ماه امسال در شهرستان ورامین برگزار می شود و طی آن تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان رضوی به مصاف متین این شهرستان می رود.

دیدار رفت دو تیم در چارچوب هفته پنجم از دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور در سالن مهران مشهد با نتیجه 3 بر یک به سود تیم والیبال متین ورامین به پایان رسید و تیم میزان خراسان رضوی به جهت جبران نتیجه دور رفت پا به میدان می‌گذارد.

تیم متین ورامین در مسابقات امسال لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور نتایج درخشانی کسب کرده و تعجب اهالی والیبال را برانگیخته است.

این تیم در 15 مسابقه پیشین خود صاحب 10 پیروزی و 5 شکست شده است و هم اکنون با کسب 30 امتیاز بالاتر از تیم‌های مدعی کاله مازندران و سایپا البرز در مکان دوم رقابت‌ها ایستاده است و امیدوار است با لغزش تیم پیکان جای این تیم را در صدر جدول بگیرد.

تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان رضوی نیز امسال بهتر از سال گذشته در مسابقات ظاهر شده و در ابتدای مسابقات حتی در رده‌های بالای جدول نیز قرار داشت اما در میانه‌های مسابقات شکست‌های پی در پی این تیم را از رده‌های بالا به میانه‌های جدول رساند.

این تیم هم اکنون از 15 مسابقه خود صاحب 7 پیروزی و 8 شکست شده است و با 24 امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده است.

تیم والیبال موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان رضوی چند هفته‌ای است که نتایج ضعیفی را گرفته و به‌دنبال پاره کردن نوار ناکامی‌های خود در این مسابقات است.

این دیدار از ساعت 17 و 30 دقیقه روز چهارشنبه بیستم دی‌ماه امسال در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور و در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70005/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول