اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال فرش آراء مشهد:

صبا عالی بازی کرد/ فرش آرا تیم ضعیف میدان بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال فرش آراء مشهد عملکرد ضعیف بازیکنانش را عامل اصلی شکست این تیم در دیدار خارج از خانه برابر صبای قم عنوان کرد.

صبا عالی بازی کرد/ فرش آرا تیم ضعیف میدان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حمید بی‌غم شنبه شب بعد از شکست تیمش در دیدار خارج از خانه هفته شانزدهم بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: هرگز نمی‌توانم در خصوص این بازی چیزی بگویم چرا که بازی کاملا یک طرفه بود و صبا هر کار که دلش خواست در میدان کرد.

وی با بیان اینکه صبا عالی بازی کرد و تیم فرش آرا حریف ضعیف میدان بود، ادامه داد: پیش از بازی می‌دانستیم که برابر صبای قم کار سختی در پیش داریم و بارها شیوه‌های بازی مقابل صبای قم و راه‌های کسب امتیاز از این دیدار خارج از خانه را مرور کرده بودیم تا برابر صبای قم حریفی از پیش باخته نباشیم اما پیش‌بینی این بازی ضعیف از تیمم را نکرده بودم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آراء مشهد اضافه کرد: تیم ما در نیمه اول بازی به هیچ عنوان بازی خوبی ارائه نکرد و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بخوریم چون صبا با حمایت تماشاگران خود مسلط بر بازی عمل کرد و گل‌های زودهنگام این تیم نیز کار ما را خراب کرد.

بی‌غم یادآور شد: با این حال ما در نیمه دوم برنامه‌های خوبی برای جبران گل‌های عقب افتاده و حتی کسب امتیاز از این بازی خارج از خانه داشتیم، ولی به نظر من بازی بار دیگر از دست ما خارج شد و نتوانستیم در مقابل صبا روز خوبی را سپری کنیم.

وی بیان داشت: داوران این بازی چند سوت همراه با اشتباه بر ضد تیم ما زدند، ولی با بازی خوب صبای قم در این دیدار کنترل بازی از دست ما خارج شد و ما نظر من صبای قم در روزی که تیم برتر میدان بود مزد تلاش خود را گرفت.

سرمربی تیم فوتسال فرش آراء مشهد متذکر شد: خیلی ضعیف بازی کردیم و اصلا تصورم این نبود که در این بازی به سادگی به صبای قم ببازیم، اما باید به دنبال رفع اشکالات باشیم و از این هفته تلاش کنیم تا بازی‌های بعدی را با موفقیت پشت سر گذاشته و یک بار دیگر به جمع بالای جدولی‌ها برگردیم.

تیم فوتسال فرش آراء مشهد با قبول شکست سنگین شش بر یک در دیدار خارج از خانه هفته سوم از دور برگشت بازی‌های چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم صبای قم با کسب 25 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفت.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول