اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

افتتاح طرح‌های توسعه ورزشی در روستاها

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر طرح‌های توسعه ورزشی در مناطق روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح طرح‌های توسعه ورزشی در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در نشست تبیین برنامه‌های دهه فجر ورزش و جوانان اردبیل اظهار داشت: ما هم‌اکنون در مناطق روستایی در شمال و جنوب این استان و همچنین شرق و غرب و مرکز اردبیل سالن‌های ورزشی متعددی را در حال احداث داریم که به سرعت این سالن‌ها تکمیل شده و در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

وی با یادآوری اینکه در دولت نهم و دهم بیش از 90 پروژه عمرانی و ورزشی با اولویت مناطق روستایی و محروم مصوب شده است، تصریح کرد: از این تعداد بیش از نیمی از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و 16 پروژه از حدود 40 پروژه باقی‌مانده نیز در مناسبت‌های پیش رو به بهره‌برداری می‌رسد.

پازاج خاطرنشان کرد: در تکمیل این پروژه‌ها با کمبود منابع اعتباری روبه‌رو بودیم که در نشست اخیر با استاندار اردبیل قرار شد نسبت به تأمین اعتبار این پروژه‌ها با هدف بهره‌برداری و تکمیل آنها اقدام لازم صورت گیرد.

این مسئول به ساخت سالن‌های ورزشی تخصصی به عنوان اولویت اصلی ورزش و جوانان در حوزه عمرانی و عملیاتی اشاره کرد و ادامه داد: سالن ورزشی پنج طبقه در اردبیل احداث می‌شود که زمین این سالن تأمین شده و قرار است به سرعت عملیاتی و اجرایی شود.

وی در مورد وضعیت کمپ تیم‌های ملی در سرعین نیز بیان کرد: کمپ تیم‌های ملی در سرعین پیگیری می‌شود که اگر تملک اراضی مورد نظر انجام شود اقدامات اولیه برای احداث این کمپ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: اردبیل به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع مناسب از سطح دریا برای احداث کمپ‌های تیم ملی مناسب است چرا که در اکثر کشورهای جهان کمپ‌های تیم ملی در ارتفاعات احداث می‌شود.

پازاج از ساماندهی بیش از 70 هزار ورزشکار در استان اردبیل خبر داد و گفت: این تعداد ورزشکار از طریق بیمه شناسایی شدند اما به نظر می‌رسد تعداد آنها بیشتر از این رقم باشد.

وی افزود: اردبیل به عنوان قطب ورزش قهرمانی کشور در افق توسعه در نظر گرفته شده است و ما می‌توانیم در مسابقات جهانی و بین‌المللی برای استان اردبیل به همت ورزشکاران افتخارات بی‌بدیلی را خلق کنیم.

پازاج تصریح کرد: ورزش کشورمان برای المپیک برنامه‌های استراتژیکی دارد و باید موازی با آن استان اردبیل نیز برای کسب سهمیه و مدال‌های المپیک برنامه‌ریزی کند.

وی خاطر نشان کرد: ما از هم‌اکنون برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی و همچنین المپیک آینده برنامه‌های مختلفی را با هدف حفظ آمادگی ورزشکاران در دست اقدام و اجرا داریم که امیدواریم ماحصل آنها به کسب مدال‌های بیشتر برای استان اردبیل منجر شود.

انتهای پیام/62001/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول