اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر فوتسال

فوتسال فرش آرا در مشهد به دنبال کسب 3 امتیاز است

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فرش آرای مشهد در زمین خود به دنبال کسب سه امتیاز است.

فوتسال فرش آرا در مشهد به دنبال کسب 3 امتیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در چهارمین هفته از دور برگشت این رقابت‌ها تیم فرش آرا مشهد روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه در مشهد پذیرای تیم میثاق تهران است و به نظر می‌رسد بازی آسانی پیش‌رو داشته باشد.

این دیدار از ساعت 16 در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شود و نماینده خراسان رضوی می تواند با پیروزی در این دیدار شکست سنگین هفته گذشته خود را جبران کند.

دیدار رفت دو تیم در هفته چهارم این رقابت‌ها در تهران برگزار شد و تیم فرش آرا موفق شد با نتیجه سه بر یک بر میزبان خود غلبه کند.

تیم فرش آرا مشهد هم‌اکنون از 15 دیدار پیشین خود صاحب 9 پیروزی و شش شکست شده است و بدون کسب حتی یک تساوی 27 امتیاز به دست آورده است.

این تیم هفته گذشته در قم با نتیجه شش بر یک مغلوب صدرنشین این رقابت‌ها یعنی صبای قم شد و در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم میثاق تهران حریف شانزدهم تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از 14 مسابقه خود چهار پیروزی، چهار تساوی و شش شکست در کارنامه دارد و با 16 امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است.

بازی هفته پانزدهم این تیم در برابر راه ساری به دلیل آلودگی هوای تهران به زمان دیگری موکول شد.

تیم فرش آرا مشد در رقابت‌های این فصل، لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نتایج درخشانی کسب کرده و در کنار بزرگان لیگ فوتسال در رده‌های بالایی جدول ایستاده است.

انتهای‌پیام/70005/م۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول