اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایرانجوان خورموج به لیگ دسته سوم فوتبال کشور راه یافت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ایرانجوان خورموج با شکست تیم پرسپولیس دیلم به لیگ دسته سوم کشور صعود کرد.

ایرانجوان خورموج به لیگ دسته سوم فوتبال کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، در ادامه مسابقات فوتبال دسته یک فوتبال استان بوشهر یک دیدار بین تیم‌های فوتبال ایرانجوان خورموج و پرسپولیس دیلم در استادیوم تختی خورموج برگزار شد که در پایان تیم فوتبال ایرانجوان خورموج با نتیجه یک بر صفر تیم مهمان را شکست داد و با 37 امتیاز یک هفته مانده به پایان لیگ استان موسوم به اطلس خلیج فارس به دسته سوم لیگ کشور صعود کرد.

تیم ایرانجوان خورموج که از تماشاگران خونگرم خورموجی برخوردار بود درحالی به مصاف تیم پرسپولیس دیلم رفت که این دیدار با 37 دقیقه تاخیر آغاز شد.

این دیدار که با تک گل دقیقه 49 مهدی جمالی به پایان رسید آرزوی 46 ساله خورموجی‌ها به لیگ دسته سوم کشور را برآورده کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیلم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دشتی، گفت: بازی خوبی بود و صعود تیم ایرانجوان خورموج را به لیگ دسته سوم کشور تبریک می‌گویم.

غلامحسین دیلمی افزود: با توجه به اینکه 37 دقیقه بازی با تاخیر انجام شد این امر روی بچه‌های ما استرس گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از بازیکنانمان را از نیم فصل ازدست دادیم ولی آمده‌ایم تا در لیگ بمانیم و تیم را برای لیگ سال آینده و قهرمانی آماده کنیم.

وی در پاسخ به اینکه شما می‌دانستید که لباس تیم ایرانجوان خورموج قرمز است چطور شد که از همرنگ بودن لباس با ایرانجوان می‌خواستید استفاده کنید و همین امر باعث تاخیر 37 دقیقه‌ای بازی شد؟ گفت: ما از لباس دوم استفاده کردیم و لباس اول ما قرمز است و در صورتجلسه هیئت فوتبال هم این موضوع بیان شده و لباس دوم ما مشکی بود ولی تیم میزبان لج‌بازی کرد و می‌توانست از لباس دوم خود که سفید بود استفاده کند ولی متاسفانه این کار را انجام نداد.

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان خورموج نیز در گفت وگو با خبرگزاری فارس، ضمن تبریک به مردم شهرستان گفت: بازی بسیار سختی بود و 37 دقیقه به تاخیر افتاد و یک سری شیطنت‌ها از طرف تیم حریف صورت گرفت ولی خوشبختانه بازیکنان ما با غیرت بازی کردند و نتیجه را گرفتند.

بهرام ابولی افزود: دور رفت با این تیم بازی کرده بودیم و از نقاط ضعف و قوت آن شناخت داشتیم و هر قدر از بازی گذشت، تیم ما بهتر بازی کرد و در نیمه دوم اکثر بازی در دست ما بود و چندین موقعیت گل را از دست دادیم که اگر این موقعیت‌ها تبدیل به گل می‌شد هشت گل می‌توانستیم به حریف بزنیم هر چند تیم پرسپولیس دیلم تیم مایه‌دار و خوبی بود.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم نتیجه زحماتمان را ببینیم و برای اولین بار است که یک تیم از خورموج در لیگ استان قهرمان می‌شود.

ابولی خاطرنشان کرد: بعد از بازی با استقلال اهرم که هر چند تشریفاتی است و شب بعد از آن بازی می‌نشینیم و برنامه‌ریزی برای جذب بازیکنان جدید و حضوری مقتدر در لیگ کشور خواهیم داشت.

وی یادآور شد: اگر از طرف مسئولان شهرستان و استان حمایت مالی شویم، قول می‌دهم که حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم و به لیگ دوم صعود کنیم.

انتهای پیام/66001/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول