اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

صنایع دستی پلی به سوی اشتغالزایی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس از صنایع دستی پلی به سوی اشتغالزایی مؤثر نام برد و خواستار حمایت مضاعف مسئولان از این بخش شد.

صنایع دستی پلی به سوی اشتغالزایی است

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: صنایع دستی استان خوزستان از دیرباز مورد توجه بوده و اقتصاد مطلوبی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه اما به تازگی نظارت و توجه به این بخش ضعیف‌تر شده است، افزود: باید به صنایع دستی شهرستان آبادان نیز توجه بیشتر و مؤثرتری شود زیرا در این زمینه می‌توان اشتغال مؤثری ایجاد کرد.

وی از مسئولان استانی خواست در این خصوص توجه مضاعفی به شهرستان آبادان داشته و چون گذشته‌ای پربار در این زمینه، شهر را از صنایع دستی و تولیدات و اشتغال مرتبط این بخش غنی و بی‌نیاز کنند.

سیدحسین دهدشتی اظهار کرد: این شهرستان به واسطه درگیر شدن با جنگ هشت ساله تحمیلی بسیاری از زیرساخت‌‌های اجتماعی و اقتصادی خود را از دست داد که باید با حمایت مضاعف آنها را بازسازی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آبادان ظرفیت‌های ریز و درشت و پنهان و آشکاری را در دل خود داشته که با توجهی مضاعف می‌توان آنها را تقویت و محقق کرد.

انتهای پیام/ 72001/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول