اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برگزاری دوره آموزشی انتخابات ریاست جمهوری

بخشداران و فرمانداران استان فارس به بوشهر می‌آیند

خبرگزاری فارس: همایش توجیهی آموزشی مجریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ویژه فرمانداران و بخشداران استانهای بوشهر و فارس در 27 و 28 دی ماه سال ‌جاری به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

بخشداران و فرمانداران استان فارس به بوشهر می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر صبح امروز در نشست هماهنگی همایش توجیهی وآموزشی مجریان انتخاباتی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، آموزش فرمانداران و بخشداران در رأس امور است.

محمدحسن پرآور افزود: وزارت کشور به عنوان مجری اصلی این همایش‌ها به صورت منطقه‌ای است و امسال برای نخستین بار استان بوشهر برگزارکننده این همایش آموزشی، میزبان استان فارس است.

پرآور گفت: علیرغم تجربه و سوابق کاری فرمانداران و بخشداران، با برگزاری این همایش‌ها آموزش‌های نوین و بازنگری‌های مجدد  به اهتمام وزارت کشور عملی خواهد شد.

پرآور خاطر نشان کرد: تعداد 165 نفر متشکل از معاونین و مسئولان وزارت کشور، اعضاء شرکت کننده و اساتید در این همایش حضور خواهند یافت.

وی گفت: تمامی تمهیدات لازم از ابعاد اجرایی، آموزشی، پشتیبانی، امنیتی، سکان و پذیرایی انجام خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر بر ضرورت همکاری و همفکری همه دست‌اندرکاران این همایش تاکید کرد و افزود: ضرورت همدلی و تعامل همه جانبه برای هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن این همایش ضروری است و استان بوشهر این همایش را در بالاترین سطح برگزار خواهد کرد.

همایش توجیهی آموزشی مجریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ویژه فرمانداران و بخشداران استانهای بوشهر و فارس در 27 و 28 دیماه سال‌جاری به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول