اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‏وگو با فارس مطرح شد

گلایه اهالی توپ و تور از نبود امکانات / توپ هم به بسکتبالیست‏های دماوندی نمی‏دهند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال شهرستان دماوند گفت: در یک سال گذشته، حتی توپ بسکتبال نیز به بسکتبالیست‏های دماوندی داده نشده است.

گلایه اهالی توپ و تور از نبود امکانات / توپ هم به بسکتبالیست‏های دماوندی نمی‏دهند

مهدی روستایی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر، فعالان رشته بسکتبال در شهرستان دماوند از نبود امکانات رنج می‏برند.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان دماوند ادامه داد: در مجموع، انجام برنامه‏های ورزشی و تلاش برای توسعه آن در مناطق کوهستانی به دلیل شرایط خاص آب و هوایی به طور ذاتی با مشکلاتی بیش از سایر نواحی اقلیمی همراه است.

روستایی تصریح کرد: اما این مشکل در شهرستان دماوند به دلیل فقدان امکانات لازم به معضلی دوچندان تبدیل شده است.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان دماوند افزود: وجود فواصل طولانی با سایر نقاط نیز مزید بر علت شده تا ورزشکاران به‌‏ویژه جوان و نوجوانان شهرستان دماوند در مسابقات کم‏تری شرکت کنند.

وی ادامه داد: این حضور کم‏رنگ ناشی از بعد مسافت طولانی دماوند با سایر نقاط استان تهران، یکی از اصلی‏ترین نیازهای ورزشکاران یعنی قرار گرفتن در کوران مسابقات را دچار اختلال کرده است.

روستایی افزود: متأسفانه علاوه بر همه این دشواری‏ها، بی‏‌اهمیتی به ورزش نیز همان ضرب‏المثل فارسی «قوز بالای قوز» را در ذهن تداعی می‏کند.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان دماوند عنوان کرد: در حال حاضر، می‏توان امکانات هیئت بسکتبال شهرستان دماوند را در حد صفر ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: یک سال است که توپی به ما داده نشده، معدود حلقه‏های موجود بارها تعمیر شده‏اند و تور سالم نیز به سختی در هیئت بسکتبال دماوند پیدا می‏شود.

روستایی تصریح کرد: با چنین شرایطی کم‏تر کسی توان ادامه کار دارد؛ اما به هر ترتیب، مجموعه کنونی این ورزش مشکلات فراوان را هم‏چنان هدایت می‏کند.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان دماوند افزود: تجهیزات دماوند به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایر نقاط استان تهران نیست.

وی ادامه داد: فعالان در رشته بسکتبال دماوند حتی با دیدن امکانات ورزشی شهرستان فیروزکوه و بخش رودهن نیز دچار حسرت می‏شوند.

انتهای‌پیام/2568/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول