اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نماینده جیرفت در مجلس خبر داد

آغاز حفاری معادن در بهرآسمان جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نماینده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمام خریدهای معادن بهرآسمان جیرفت در این شهرستان انجام و با توجه به درخواست نماینده کار حفاری با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

آغاز حفاری معادن در بهرآسمان جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرامرز امیری بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات معادن بهرآسمان بخش ساردوئیه در این شهرستان اظهار داشت: بحث‌های متعددی در زمینه این معادن مطرح شده و بعضی افراد در این زمینه خواستار حقوق قانونی خود هستند.

وی ادامه داد: با توجه به تأکید فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیاء مبنی بر اینکه رضایت مردم باید در اولویت قرار گیرد، باید 20 درصد از مالکیت این محدوده به افرادی که در آنجا سهم دارند، داده شود.

امیری با اشاره به اینکه مصوب شده، تمام خریدهایی که برای این معادن لازم است در شهرستان جیرفت انجام شود، خاطرنشان کرد: در این مرحله با توجه به درخواست نماینده باید کار حفاری با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

علی جزینی نماینده حقوقی قرارگاه خاتم‌الاوصیاء نیز در این جلسه عنوان کرد: این قرارگاه که وابسته به وزارت دفاع است، دو معدن را در منطقه شناسایی کرده و با توجه به آغاز به کار این معدن توسط افراد این منطقه جلوی این اقدام گرفته شده است و ما قصد انجام حفاری داریم.

وی با اشاره به جلسه‌هایی که در این زمینه با نماینده مردم جیرفت داشته‌اند، ابراز داشت: باید افرادی که حق سکونت دارند، تعاونی تشکیل دهند و با افراد منطقه به بهترین وجه تعامل داشته باشند، همچنین ما آمادگی این را داریم که بعد از معرفی اعضاء و هیئت‌مدیره سهام را به افراد واگذار کنیم.

انتهای پیام/2655/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول