اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بدهی

برق اداره میراث فرهنگی شوشتر قطع شد

خبرگزاری فارس: به دلیل بدهی برق اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر قطع شده است و مردم با مشکلات زیادی در این باره مواجه شده‌اند.

برق اداره میراث فرهنگی شوشتر قطع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، از صبح امروز برق اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر به دلیل بدهی 30 میلیون ریالی قطع شده است.

بر این اساس، از صبح امروز که مردم برای دریافت پاسخ استعلام‌های شهرداری شوشتر برای مجوزهای ساخت و ساز به اداره میراث فرهنگی مراجعه کرده‌اند با این جمله مواجه شده‌اند که «برق نیست، نمی‌توانیم پاسخ استعلام شما را تایپ کنیم» و این خود مزید بر مشکلات مردم شوشتر در این حوزه شده است.

بر اساس این گزارش، قطع برق اداره میراث فرهنگی شوشتر آن هم ساعاتی پس از خروج معاون سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از شوشتر انجام می‌شود.

بر این اساس، در سال گذشته نیز در ایام نوروز که سیل گردشگر به شهرستان شوشتر سرآزیر می‌شود برق پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر و سایت جهانی قلعه سلاسل قطع شده بود.

در شرایط کنونی اداره میراث فرهنگی شوشتر به دلیل نداشتن بودجه جاری توانایی پرداخت بدهی‌های معوق خود را ندارد و باید دید که این قطع بودن برق در این اداره پر طرفدار و پر تردد تا کی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر در این باره حاضر به گفت‌وگو نشد.

انتهای پیام/72006/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول