اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پارس‌جنوبی

چهارمین نشست کمیته محیط زیست وزارت نفت برگزار شد

خبرگزاری فارس: چهارمین نشست کمیته محیط زیست وزارت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

چهارمین نشست کمیته محیط زیست وزارت نفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس‌جنوبی، چهارمین نشست کمیته محیط زیست وزارت نفت به میزبانی مدیریت ارشد اچ.اس.ای و پدافند غیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور اعضای کمیته تخصصی محیط زیست وزارت نفت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این نشست که با حضور معاون بهداشت، ایمنی و محیط زیست وزارت نفت، دبیر کمیته تخصصی محیط زیست وزارت نفت و روسای محیط زیست شرکت‌های مستقر در منطقه برگزار شد شرکت‌کنندگان ضمن ارایه گزارش و عملکرد خود در مدت گذشته سال جاری به بررسی مسائل و مشکلات زیست محیطی در منطقه پرداختند.

اخذ مجوز برای راه‌اندازی لندفیل پسماند ویژه در منطقه آبدان از طریق کارگروه پسماند استان و مدیر کل محیط زیست استان از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

همچنین در این جلسه ممیزی‌های زیست محیطی شامل ممیزی عملکرد فلرها، کانال‌های پساب ورودی به دریا و میزان پسماند تولیدی هر شرکت با مقایسه استانداردهای بین‌المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2451/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول