اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری نخستین روز ششمین جشنواره زمستانی همدان

خبرگزاری فارس: ششمین جشنواره زمستانی همدان با شعار ورزش، گردش، همبستگی پنج‌شنبه پنجم بهمن 91 با حضور 29 سفیر، کاردار و رایزن فرهنگی کشورهای مختلف به صورت رسمی در همدان افتتاح و آغاز به کار کرد.

حاشیه‌نگاری نخستین روز ششمین جشنواره زمستانی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان‏، ششمین جشنواره زمستانی همدان با شعار ورزش، گردش، همبستگی در حالی در همدان آغاز شده که شرایط جوی و دمای هوای همدان اصلاً شباهتی به زمستان‌های قبل این شهر ندارد و خبری از برف و یخ‌بندان‌های همیشگی نیست.

ساعت 12و نیم ظهر روز پنج‌شنبه 29 سفیر، کاردار و رایزن فرهنگی کشورهای مختلف و همچنین بیش از 20 نفر از خبرنگاران و عکاسان مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری با سه دستگاه اتوبوس تشریفات به همدان رسیدند.

حسن قهرمانی فرماندار، فضلعلی مدیرکل امور اقتصادی استان و نماینده استانداری‏، افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان و ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان با حضور در هتل بین‌المللی باباطاهر از میهمانان و مدعوین استقبال کردند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده میهمانان خارجی در فاز جدید هتل بین‌المللی باباطاهر و خبرنگاران و عکاسان مدعو از تهران در هتل پارسیان بوعلی اسکان داده شدند.

سفیر کویت در کشورمان جدا از کاروان میهمانان خارجی با خودروی سفارت و با پلاک سیاسی به همدان سفر کرد.

میهمانان خارجی و داخلی ساعت 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان برای مراسم رسمی افتتاحیه حضور پیدا کردند.

با سخنرانی محمدعلی آزاد استاندار همدان و علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان به طور رسمی ششمین جشنواره زمستانی همدان با شعار ورزش، گردش، همبستگی آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه به جز میهمانان خارجی و داخلی استاندار‏، قهرمانی‌مطلق فرماندار، خجسته نماینده مردم همدان در مجلس، سامری معاون عمرانی استاندار، عسگریان شهردار همدان و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند.

هم‌زمان با افتتاح رسمی ششمین جشنواره زمستانی همدان نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی و گردشگری استان همدان در فضایی عمومی بالغ بر 14 هزار مترمربع و 5 هزار مترمربع فضای مفید آغاز به کار کرد.

در حاشیه مراسم افتتاحیه، تمبر یادبود ششمین جشنواره زمستانی همدان رونمایی و توسط استاندار همدان امضاء و مهر شد.

خرید از غرفه‌های مختلف صنایع دستی حاضر در نمایشگاه توسط همسران و میهمانان خارجی از نکات جالبی بود که باعث شد مترجمان همراه گروه وقت زیادی را برای توضیح و خریدن این اجناس با غرفه‌داران بگذارند.

حضور در ضیافت شام شرکت سیاحتی علیصدر در رستوران شیشه‌ای استخر عباس آباد همدان آخرین برنامه این روز میهمانان ششمین جشنواره زمستانی همدان بود.

با توجه به مشرف بودن تپه عباس آباد به شهر همدان و نمای زیبای شب، بسیاری از میهمانان از این موقعیت و زاویه، عکس یادگاری یا هنری گرفتند.

ادای احترام به مقام شامخ شیخ‌الرئیس بوعلی سینا‏، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان، مجتمع تفریحی، توریستی و ورزشی گنجنامه و حضور در مراسم ضیافت شام استاندار همدان برنامه‌های روز دوم میهمانان خارجی و داخلی ششمین جشنواره زمستانی همدان خواهد بود.

ششمین جشنواره زمستانی همدان از پنجم تا دهم بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری، میهمانان داخلی و خارجی و همچنین 29 تن از سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و 25 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 لندن در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2499/خ30/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول