اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم دوچرخه‌سواری مازندران عنوان کرد

حضور پررنگ در جشنواره زمستانی همدان/ با سه تیم خوب شرکت کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: مربی و سرپرست تیم مازندران با بیان اینکه با سه تیم دوچرخه‌سواری در جشنواره زمستانی همدان حضور پیدا کردیم، گفت: هدفمان این بود که بتوانیم رقابت خوب و نزدیکی با سایر تیم‌ها داشته باشیم.

حضور پررنگ در جشنواره زمستانی همدان/ با سه تیم خوب شرکت کرده‌ایم

سیدحسین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با سه تیم کندوان چالوس، شهیدکاظمی مرزن‌آباد و خزر کلاردشت در مسابقات دوچرخه‌سواری جشنواره زمستانی همدان شرکت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته کراس کانتری(کوهستان) برگزار می‌شود و تیم‌های خوب و مدعی از اکثر شهرهای کشور در این مسابقات حضور دارند و تیم‌ها با ملی‌پوشان خود در این مسابقات شرکت کرده‌اند که این باعث می‌شود سطح فنی این مسابقات افزایش پیدا کند.

مربی و سرپرست تیم مازندران در خصوص تیم مازندران خاطرنشان کرد: با دوچرخه‌سواران شاخص استان به نام‌های محمد فرج‌خدا، محمد پورقدم، سیدسجاد موسوی، مجید محمدپور، سلطان مرادی، ولی‌الله دانش و علی نامور در این مسابقات شرکت کردیم.

وی در مورد تمرینات تیم مازندران بیان داشت: در مدت 15 روز در جاده کلاردشت تمرین کردیم؛ این جاده خیلی پر پیچ و خم و سربالایی‌تر از جاده تاریک دره همدان است.

هاشمی درباره میزبانی همدان گفت: میزبانی خوب بوده و در حد توانی که داشته‌اند از ما پذیرایی کردند و چیزی برای ما کم نگذاشتند، از نظر خوابگاه و غذا مشکل خاصی وجود نداشته است.

وی درباره حمایت‌های فدراسیون و هیئت دوچرخه‌سواری استان مازندران از این ورزش گفت: متأسفانه این رشته از کمبود اسپانسر و مشکلات مالی رنج می‌برد و نیاز به حمایت بیشتری دارد.

مربی و سرپرست تیم مازندران درباره ورودی تیم‌ها در این مسابقات بیان اینکه یک ریال از ما گرفته نشده است، ادامه داد: بنده با سه تیم در این مسابقات شرکت کرده‌ام که ریالی هم از ما بابت هیچگونه هزینه اسکان و غذا مبلغی دریافت نشده که باید به برگزارکنندگان جشنواره زمستانی همدانی و این رقابت‌ها خسته نباشید گفت.

وی درباره حمایت مالی از این تیم‌ها برای شرکت در مسابقات گفت: تنها 500 هزار تومان از طرف جامعه ورزش چالوس به ما داده شد، اما دیگر از طرف هیچ ارگانی به ما کمک خاصی نشده است.

هاشمی درباره تیم کندوان چالوس که همیشه در تمام مسابقات لیگ شرکت می‌کند، ابراز کرد: تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس یک باشگاه دولتی است، اما از هیچ جایی حمایت نمی‌شود؛ تاکنون فقط از جیب خودم برای این تیم هزینه کرده‌ام؛ تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس متعلق به شخص خاصی نیست، بلکه نماینده شهرستان چالوس و استان مازندران در رقابت‌های سوپر لیگ کشور است.

وی در پایان یادآور شد: ما نیاز به حمایت داریم و از مسئولان استان مازندران و فدراسیون دوچرخه‌سواری درخواست داریم که حمایت‌های لازم را از تیم‌های ما انجام دهند.

ششمین جشنواره زمستانی همدان با شعار «ورزش، گردشگری، همبستگی» از پنجم تا دهم بهمن‌ماه با حضور مسئولان کشوری، میهمانان داخلی و خارجی و همچنین سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و 25 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 لندن در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌‌زمین در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2499/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول