اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان:

تیم دوچرخه‌سواری مقاومت همدان در جشنواره زمستانی قهرمان مشترک شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان گفت: تیم مقاومت همدان در مسابقات کشوری «کراس کانتری» جشنواره زمستانی به همراه تیم بیجار به مقام نخست دست پیدا کرد.

تیم دوچرخه‌سواری مقاومت همدان در جشنواره زمستانی قهرمان مشترک شد

علیرضا شمسی‌پور در حاشیه مسابقات کشوری «کراس کانتری» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه در تمام مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده و میزبانی تمام تیم‌ها را دیده‌ام، میزبانی ما بسیار فوق‌العاده بود و غیر ممکن است که تیمی از نحوه میزبانی ما ابراز گله داشته باشد.

وی درباره عوامل همکاری در برگزاری این مسابقات گفت: پرسنل اداره ورزش و جوانان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اورژانس، پلیس راهنمایی و رانندگی واقعاً به ما کمک کردند تا این مسابقات به خوبی و با امنیت کامل برگزار شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان درباره شرکت‌کنندگان در این مسابقه خاطرنشان کرد: مسابقات به صورت حرفه‌ای برگزار شد و قهرمانان آسیایی و اکثر بازیکنان ملی‌پوش در این مسابقات حضور داشتند و رقابت بسیار سالمی انجام شد.

وی درباره هزینه‌های این مسابقات تصریح کرد: هزینه‌ها با همکاری خود هیئت و جذب اسپانسر، اداره ورزش و جوانان و اداره میراث و فرهنگی و گردشگری تأمین شد.

شمسی‌پور در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص میزبانی همدان در آینده بیان کرد: واقعاً گرفتن میزبان در رشته دوچرخه‌سواری دل شیر می‌خواهد، اما می‌خواهیم در سطح بین‌المللی این کار بزرگ را انجام دهیم؛ جشنواره ما بسیار آبرومند برگزار شد و ثابت کردیم همدان نماینده خوبی برای میزبانی مسابقات است.

نفرات برتر تیمی این مسابقات

مقاومت همدان و بیجار 17 امتیاز

آذربایجان شرقی با 10 امتیاز

آفتاب سرخ گروس کردستان سوم

نفرات برتر انفرادی این مسابقات

 پرویز مردانی از تیم بیجار

حامد صیفی‌کار از مقاومت همدان

امین نارویی از مقاومت همدان

ششمین جشنواره زمستانی همدان با شعار «ورزش، گردشگری، همبستگی» از پنجم تا دهم بهمن‌ماه با حضور مسئولان کشوری، میهمانان داخلی و خارجی و همچنین سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و 25 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 لندن در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌‌زمین، در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2499/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول