اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

مشکلات خانواده‌های شهدای سلطانیه بررسی شد

خبرگزاری فارس: مشکلات خانواده‌های شهدای سلطانیه در جلسه‌ای با حضور مسئولان بررسی شد.

مشکلات خانواده‌های شهدای سلطانیه بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدای بخش سلطانیه ظهر امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان، رؤسای بنیاد شهید شهرستان‌های زنجان و ابهر و برخی مسئولین بخش در سالن اجتماعات بخشداری سلطانیه تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا خانواده‌های شهدا مشکلات خود را بیان و سپس مسئولان مربوطه پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

در ادامه این جلسه بخشدار سلطانیه هدف از تشکیل این جلسه را بررسی و رفع مشکلات خانواده‌های شهدای بخش از نزدیک عنوان نمود و گفت: پیگیر استقرار مداوم نمایندگی بنیاد شهید در سلطانیه هستیم که با استقرار آن بخش عمده‌ای از مشکلات خانواده‌های شهدای بخش برطرف می‌شود.

احمد ذوالقدر ادامه داد: یادواره شهدای منطقه سلطانیه با نام افلاکیان خاکی در اسفند ماه سال‌جاری در تجلیل از مقام شامخ شهدای منطقه برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان نیز در ادامه جلسه بر حل مشکلات خانواده‌های شهدا تاکید کرد و از هماهنگی برای ملاقات حضوری نماینده خانواده‌های شهدای منطقه با استاندار محترم و مطرح نمودن مشکلات با ایشان خبر داد.

نیک‌بخش همچنین گفت: مرمت کامل مزار شهدا در مناطق روستایی در کمتر از یک سال به اتمام می‌رسد و ارایه خدمات بیمه طلایی به والدین معزز شهدا را از برنامه‌های آتی بنیاد عنوان کرد و وام ساخت خانه را از دیگر خدمات بنیاد به این عزیزان برشمرد.

انتهای پیام/2308/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول