اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیروزی:

هنوز تفکر پرتغالی بر بازیکنان حاکم است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم بتوانم شیوه بازی کردن تیمم را به سرعت تغییر بدهم چرا که تفکرات مربیان پرتغالی هنوز بر بازیکنان حاکم است.

هنوز تفکر پرتغالی بر بازیکنان حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علی‌رضا فیروزی عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل گهر دورود در کنفرانس خبری اظهار کرد: تیم صنعت نفت آبادان این گونه بسته شده و مدتی طول خواهد کشید تا بتوان تفکرات مربیان سابق را از ذهن بازیکنان تغییر داد.

وی در مورد بازی انتحاری تیمش گفت: با این شیوه بازی نیز بسیار روان بازی کردیم ولی بازیکنان سرعت پایینی در رد و بدل کردن پاس‌ها داشتند که این موضوع را در از دست دادن توپ‌ها به وضوح می‌دیدم.

فیروزی در مورد اینکه آیا با این نتیجه همچنان امید به بقا دارد اضافه کرد: اگر بگوییم ناامید هستیم باید تمرینات را تعطیل کنیم و برویم، ولی انسان به امید زنده است و با کار بیشتر روی بازیکنان سعی در برگرداندن تیم خواهیم داشت تا در روزهای آینده شاهد اتفاقات و روزهای خوب نیز باشیم.

سرمربی زردپوشان آبادانی ادامه داد: مصاف تیم‌های ته جدولی بسیار سخت است و شرایط جوی و استرس حاکم بر بازیکنان نیز مزید بر علت شده بود.

وی اضافه کرد: هنوز 10 بازی باقی مانده است و ما تلاش خواهیم کرد و برای پیاده کردن افکارم به زمان نیاز دارم و امیدوارم بتوانم شیوه بازی کردن تیمم را به سرعت تغییر بدهم چرا که تفکرات مربیان پرتغالی هنوز بر بازیکنان حاکم است.

وی در مورد علت تساوی در خانه و در مقابل تیمی 10 نفره عنوان کرد: 10 نفره شدن تیم مقابل انگیزه و تلاش آنها را مضاعف کرد و این کار را برای ما مشکل کرد چرا که هر جا بازیکنی از ما حاضر می‌شد به سرعت دو بازیکن او را احاطه می‌کردند و بازیکن ما مهار می‌شد.

انتهای پیام/2329/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول