اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران خبر داد

بهره‌برداری از 117 پروژه در چناران در ایام الله دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چناران از تکمیل و آماده سازی 117 پروژه دولتی و خصوصی این شهرستان، برای بهره‌برداری طی دهه فجر سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 117 پروژه در چناران در ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سید علی حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها که در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی و فرهنگی شهرستان چناران صورت گرفته، بیش از 89 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: پروژه‌های آماده افتتاح در شهرستان چناران شامل گازرسانی، ویدئو کنفرانس مخابراتی برای زندان و سه طرح صنعتی و ده‌ها طرح دیگر است.

فرماندار شهرستان چناران گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان نیز در ایام دهه فجر با حضور در روستاها، از نزدیک با مردم دیدار خواهند کرد و به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند.

وی دهه فجر را بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب و امام راحل به نسل جوان و بهترین زمان مرور و یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‎های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ پر افتخار ما است.

انتهای پیام/70009/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول