اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار آبیک

10 پروژه شبکه اصلاح برق در آبیک افتتاح شد

خبرگزاری فارس: 10 پروژه اصلاح شبکه برق با حضور فرماندار آبیک و جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

10 پروژه شبکه اصلاح برق در آبیک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی فرماندار شهرستان آبیک در مراسم افتتاح 10 پروژه اصلاح شبکه برق، ضمن قدردانی از زحمات مسئولان اداره برق اظهار داشت: زحمات و تلاش‌های مسئولان اداره برق در طول سال برای آسایش مردم ستودنی است.

وی افزود: با توجه به حضور در روستاها، مردم خواستار جا‌به‌جایی تیرهای برق فرسوده به دلیل بازگشایی معابر هستند که امیدواریم مسئولان به این امر توجه داشته باشند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: از مسئولان اداره برق شهرستان آبیک می‌خواهیم که با همکاری دهیاران و بخشداران بخش مرکزی و بشاریات، جا‌به‌جایی تیرهای برق در روستاها را در اولویت کارهایشان قرار دهند که بخشی از اعتبارات نیز در این زمینه اختصاص داده خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: زحمات برخی از دستگاه‌های اجرایی در طول سال قابل لمس برای مردم نیست که اداره برق یکی از این ادارات است که در حال چرخش چرخه برق است.

داداشی بیان داشت: با اصلاح پروژه‌های برق در روستاها به ویژه جا‌به‌جایی تیرهای برق به دلیل بازگشایی معابر، شاهد روستاهایی شکیل، زیبا و آباد خواهیم بود.

انتهای پیام/77006/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول