اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-115

نمایشگاه دستاوردهای صنعت توزیع برق سمنان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای صنعت توزیع برق سمنان، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای صنعت توزیع برق سمنان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شامگاه پنج‌شنبه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه خدمات برق‏رسانی در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برپا شد.

عملکرد، دستاوردها، برنامه‏ها و نوآوری‏های صنعت توزیع برق سمنان در قالب غرفه نمایشگاهی در محل ساختمان مرکزی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در معرض دید عموم گذاشته شده است.

این نمایشگاه شامل فعالیت‏های برق‏رسانی به طرح‏های مسکن، اجرای مانورهای خدمت متعالی، دستاوردهای دولت نهم و دهم، پروژه‏های قابل افتتاح در ایام‏الله دهه فجر، آمار و نمودارهای مقایسه‏ای تأسیسات صنعت توزیع برق مربوط به قبل و بعد از انقلاب اسلامی و برق‏رسانی روستایی است.

همچنین تصاویر مرتبط با اقدامات فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برای کارکنان و خانواده‏های آنان از دیگر موارد قابل ارائه در این نمایشگاه به شمار می‏رود.

در آیین افتتاح این نمایشگاه، مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان، مسئول دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان و معاونان، مدیران و همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/2249/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول